جانشین فرمانده کل سپاه:

توان دفاعی نیروهای مسلح بی‌نظیر است

سردار فدوی با بیان اینکه توان دفاعی و بازدارندگی ما در برابر تهاجم دشمنان در دنیا بی‌نظیر است، گفت: در دهه ۶۰، به جهان ثابت کردیم که انقلاب اسلامی قدرت و توان دفاع از خود را به نحو احسن دارد و در دهه‌های بعد نیز اثبات شد که انقلاب اسلامی قدرت بازدارندگی بالایی دارد.
کد خبر: ۵۳۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ - 27July 2022

دفاع و بازدارندگی ما نیز در برابر تهاجمات دشمنان در دنیا بی نظیر است/برجام کلاهی بر سر مدعیان کارشناس بودن گذاشتندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در آبین گرامیداشت سی و چهارمین سالروز عملیات  غروز آفرین مرصاد که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد برگزار شد اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روزهای بی شمار بزرگی داریم که یکی از این روزهای بزرگ امروز همزمان با سالروز عملیات مرصاد است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در این عملیات خبیثان عالم چون فکر می‌کردند ما قطعنامه را به دستور امام (ره) قبول کردیم، فرصتی است که آخرین تلاش‌های مذبوحانه خود را به کار بگیرند و تهاجمی را صورت دادند.

وی خاطر نشان کرد: احمقی منافقین بود که فریب جبهه کفر را خوردند و در تنگه چهارزبر، حسن آباد و طول مسیر تا مرز خسروی رزمندگان اسلام آنها را به ذلالت انداختند که یکی از بزرگترین روزهای تجلی رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی در این روز شکل گرفت.

سردار فدوی گفت: امروز به نوعی به جمع‌بندی و تجلی تمام روزهایی است که مردان زیادی از کل انقلاب در بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای مردمی از خودگذشتگی کردند.

وی خاطر نشان کرد: این تجلی حضور، نمایانگر عظمت انقلاب اسلامی، امامین انقلاب و آنچه که خداوند وعده داده که وعده خدا حق است و تجلی کامل در آن وجود دارد و اگر ملتی پای کار باشند خداوند بهترین ها را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

سردار فدوی در ادامه بیان داشت: ما در مرصاد ضربه بزرگی بر منافقین وارد کردیم اما اگر همه چیز بهنگام بود و نیروهای ما در پاتاق پیاده می شدند یک نفر از منافقین جان سالم به در نمی برد، آن عده ای که فرار کردند هنوز خباثت ها را علیه کشور ادامه می دهند.

وی گفت: امروز بسیاری از خباثت ها در خصوص مسائل مختلف در فضای مجازی از جمله حجاب توسط این عده انجام می شود و نوک حمله این جنگ هم منافقین هستند.

سردار فدوی افزود: اگر ما در چهل و سومین سال انقلاب همچنان استوار و مقاوم در مقابل دشمنان ایستاده ایم بخاطر این است که وعده خدا حق است و ما به آن اعتماد داریم.

وی تصریح کرد: دفاع و بازدارندگی ما نیز در برابر تهاجمات دشمنان در دنیا بی نظیر است، در دهه ۶۰ انقلاب اسلامی به جهان ثابت کرد که انقلاب اسلامی قدرت و توان دفاع از خود را به نحو احسنت دارد، در دهه ۷۰ نیز بر دنیا اثبات شد و اعتراف کردند که انقلاب اسلامی قدرت بازدارندگی دارد.

سردار فدوی بیان داشت: قدرت بازدارندگی یعنی اینکه دشمن‌ از آمریکا شیطان بزرگ گرفته تا خبیثان کوچک بفهمند که اگر بخواهند اقدامی نطامی و سخت علیه انقلاب داشته باشند ضرری که خواهند خورد از نفعی که خواهند برد بیشتر است برای همین پس از ۳۴ سال از دفاع مقدس کسی جرات نکرده به طرف ایران شلیکی انجام دهد.

وی افزود: استکبار جهانی با خباثت تمام به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی پس از امضای برجام را داشت که روز گذشته نیز کنگره آمریکا بر خباثت و شیطنت در منطقه در زمان امضای برجام تاکید کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: شناورهای ایرانی در فاصله هشت متری که تنها سلاح آنها کلاشینکف بود توانستند کشتی آمریکایی را زمین گیر کند.

سردار فدوی ادامه داد: این اقدام نیروهای ما در حالی بود که یک ساعت قبل از آن رئیس جمهور آمریکا در عظمت نیروهایش سخن می‌گفت، اما با نصرت و وعده الهی نیروهایش در خلیج فارس به تسلیم ما در آمدند.

وی با تاکید بر اینکه نباید فریب احمق‌های دنیا طلب را بخوریم، تصریح کرد: در برجام یک عده که ادعای کارشناس بودن داشتند کلاه سرشان رفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: برخی‌ها گفتند که می‌خواهیم بر اساس نظام سرمایه‌داری مشکل اقتصادی کشور را هم حل کنیم، اما این افراد اعتقادی به وعده‌های خدا نداشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار