پیام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز عملیات مرصاد؛

اقتدار ملت ایران در عملیات مرصاد تبلور پیدا کرد

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز عملیات «مرصاد» پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۳۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ - 27July 2022

شکوهمندترین جلوه‌ اقتدار و بصیرت ملت ایران در مقابله با گروهک منافقین تبلور پیدا کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز عملیات مرصاد پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، یادآور حماسه آفرینی دلیر مردانی است که در تنگه مرصاد، به وعده گاه الهی برای نابودی منافقین همت گماردند و آخرین تلاش مذبوحانه آنان را پاسخی قاطعانه دادند و با شکست دادن اقدام خیانت بار منافقین، موسوم به عملیات فروغ جاویدان و آزادسازی مناطق اشغالی در جبهه غرب یک‌بار دیگر ایمان، اخلاص، شجاعت و همدلی فرزندان غیور این مرز و بوم را به نمایش گذاشتند.

در عملیات مرصاد شکوهمندترین جلوه‌های اقتدار و بصیرت ملت عظیم‌الشأن ایران در عرصه‌های رویارویی با جریان نفاق و مقابله سلحشورانه و عبرت‌آموز برابر گروهک منفور و تروریستی منافقین تبلور پیدا کرد. در این عملیات رزمندگان و نیروهای مردمی باعث شدند نه تنها رویای پوچ از مهران تا تهران برای منافقین کور دل محقق نشود، بلکه این گروهک نفاق، برای همیشه آماج نفرت و کینه ملت ایران قرار  بگیرند.

پیروزی جبهه اسلام در عملیات مرصاد نشان داد هرگاه کیان نظام و مملکت اسلامی با تهدیدی مواجه شود، ملت ایران به ویژه نسل جوان مومن و انقلابی با برافراشتن پرچم وحدت و یکپارچگی، برای دفاع از آرمان‌های ملی و مذهبی خود، در صف مقابله با دشمنان حاضر و با غلبه بر آنان خطرات را از کشور دفع می‌کنند.

عملیات مرصاد به‌عنوان آخرین عملیات هشت سال دفاع مقدس با موفقیت چشمگیری به پایان رسید که در این میان رزمندگان لرستان نقش بی‌بدیلی ایفا کردند به‌گونه‌ای که بیش از  70 شهید این عملیات مربوط به استان لرستان است.

اینجانب سالروز عملیات مرصاد را به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت شریف ایران، خانواده های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان،  بسیجیان به ویژه فاتحان و یادگاران عملیات غرور آفرین « مرصاد» تبریک عرض می‌نمایم و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را از خداوند منان خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها