یادواره 70 شهید روستای گنجان رابر برگزار شد

چهارمین یادواره سرداران و 70 شهید روستای نمونه شهید داده کشوری گنجان در جوار آستان مقدس شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ - 26September 2015

یادواره 70 شهید روستای گنجان رابر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، چهارمین یادواره سرداران و 70 شهید روستای نمونه شهید داده کشوری گنجان با حضور خانوادههای معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، جمع کثیری از مردم و مسئولان در جوار آستان مقدس شهدا برگزار شد.

حجتالاسلام اصغر عسکری امامجمعه سابق جیرفت در این یادواره با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم، به دلیل رشادتها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانوادههای آنهاست.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور، مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند، دشمنان به اهداف خود برسند.

عسکری گفت: گنجان جایی است که مردان بزرگی از این خطه برای دفاع از حیثیت دین، تابعیت، استقلال ارضی و انقلاب به میدان آمدند.

وی افزود: 70 شهید سرافراز در دوران دفاع مقدس نسبت به جمعیت کم روستای گنجان جایی که هیچگونه موشک، هواپیما و خمپارهای به آن جا نمیرسید، نشان از بزرگی و همنوع دوستی مردم روستای گنجان دارد.

امامجمعه اسبق دزفول در همین راستا با اشاره به اینکه شهدای دوران دفاع مقدس پیشگام نهضت جهانی امام زمان(عج) هستند، ادامه داد: سردار سلیمانی نیز به عنوان یک شهید زنده، هم حاجی، هم ناجی و افتخاری برای جهان اسلام است.

نظر شما
پربیننده ها