مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

دشمن مسئله حجاب را به دروغ به مهم‌ترین مطالبه مردم مبدل کرده است

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدی» با اشاره به برنامه استکبار برای منحرف کردن مطالبه مردم گفت: معضل اصلی کشور در شرایط کنونی توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است، اما دشمن از طریق فضای مجازی مسئله حجاب را به مهم‌ترین مطالبه مردم مبدل می‌کند.
کد خبر: ۵۳۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 27July 2022

دشمن مسئله حجاب را به مهم‌ترین مطالبه مردم مبدل می‌کند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین «احسان‌الله محمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج با بیان اینکه رمز پیروزی جمهوری اسلامی دشمن‌شناسی است، اظهار داشت: یکی از توصیه‌های قرآن مسئله دشمن‌شناسی است که اهمیت آن در جهان کنونی بسیار زیاد است، لذا اگر از توانمندی‌های دشمن شناخت درستی نداشته باشیم هیچ موفقیتی ایجاد نمی‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به دشمن شناسی توسط مسئولان و بسیجیان، تصریح کرد: دشمن از طریق فضای مجازی، مسیر زندگی انسان را تغییر داده و برخی شیطان صفتان بر این امر صحه می‌گذارند؛ به این منظور اگر دشمن‌شناسی در جامعه گسترش پیدا نکند، هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.

وی نقش قرار گرفتن در مسیر قرآن را بسیار مهم دانست و افزود: در آیات و روایات آمده در کنار قرآن باشید تا در مسیر درست قرار بگیرید و اگر چنین نشد مردم دچار یأس و نا امیدی می‌شدند.

محمدی با اشاره به برنامه استکبار به منظور منحرف کردن مطالبه مردم در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: معضل اصلی کشور در شرایط کنونی توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است، اما دشمن از طریق فضای مجازی مسئله حجاب را به مهم‌ترین مطالبه مردم مبدل می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا کشور‌های مسلمان را خلع سلاح کند، تاکید کرد: استکبار در مذاکرات خود همواره سعی دارد تا جمهوری اسلامی را خلع سلاح کند تا از این طریق به راحتی به کشور‌های مسلمان حمله کرده و تحت سلطه خود قرار دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از آرزو‌های دشمن را تحت فشار قرار دادن مردم به‌لحاظ اقتصادی دانست و متذکر شد: آمریکا فقط ادعای رعایت حقوق بشر را دارد، ولی در عمل از هر راهی ملت ایران را در سختی قرار می‌دهد که نمونه بارز آن تحریم دارو و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را از انقلابی بودن خارج کند، تصریح کرد: دشمن از همه توان خود برای نفوذ به جمهوری اسلامی و تغییر اعتقاد‌های دینی و خروج از انقلابی‌گری مردم استفاده می‌کند لذا با تفسیر آیه‌های قرآن می‌توان از این اقدام جلوگیری کرد.

محمدی با تأکید بر لزوم توجه به فعال کردن پایگاه‌های مقاومت، افزود: پایگاه‌های مقاومت یک ظرفیت در جمهوری اسلامی است و از تمامی مسئولان سپاه و مسئولان دفاتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نواحی درخواست دارم به پایگاه‌های مقاومت توجه کرده و به بسیجیان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار