امیر سرتیپ هادیان در دیدار با خانواده شهید حنیفه‌زاد:

انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر اینکه ما باید قدرشناس شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها باشیم، گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده است.
کد خبر: ۵۳۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ - 27July 2022

انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه امیر سرتیپ دوم خلبان یوسفی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری و حجت‌الاسلام مجتبایی‌فر رئیس عقیدتی سیاسی این یگان با حضور در منزل پدری شهید سرگرد خلبان «علیرضا حنیفه زاد» با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر هادیان در این دیدار با قدردانی از صبوری پدر و مادر شهید حنیفه‌زاد در فقدان فرزندشان اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان‌شان  در راه اسلام و میهن عزیزمان کار بزرگی را انجام داده‌اند و ملت ما تا ابد وامدار این ایثارگری‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: با استقامت و شجاعت شهدا، ما اکنون در آرامش زندگی می‌کنیم و باید ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم این عزیزان باشیم.

جانشین فرمانده نهاجا تأکید کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار