تلاش تل‌آویو برای تحریک اهالی غزه علیه مقاومت فلسطین

سخنگوی حماس ادعای اخیر رژیم صهیونیستی را کذب و افتراء خواند و گفت: ارتش این رژیم است که بیشترین پایگاه‌های نظامی را در مراکز مسکونی و غیرنظامی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۵۳۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ - 28July 2022

تلاش تل‌آویو برای تحریک اهالی غزه علیه مقاومت فلسطین

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی در صفحه توییتر خود مدعی شد، حماس از اهالی غزه به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

وی در ادامه با انتشار برخی نقشه‌های هوایی ادعا کرد، حماس در کنار مراکز غیرنظامی اقدام با ایجاد مراکزی برای ساخت اسلحه یا نگهداری از اسلحه کرده است.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس در پاسخ به این ادعا‌ها گفت، اماکنی که ادرعی از آن سخن می‌گوید همان مکان‌هایی است که کشتار‌های اسرائیلی علیه غیرنظامیان در نبرد «سیف القدس» در آن انجام شد.

بر اساس گزارش «الجزیره»، وی افزود، رژیم اشغالگر به خاطر همین کشتار‌ها با شکایت‌های قانونی در برابر دادگاه‌های بین‌المللی برای محاکمه جنایتکاران جنگی روبروست و ادرعی با انتشار این افترا‌ءها و اکاذیب، بحران واقعی این رژیم را که در سازمان‌های حقوق بشری و طرف‌های بین‌المللی با آن روبروست، نشان داد.

قاسم تأکید کرد، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی ارتشی است که بیشترین پایگاه‌های نظامی را در مراکز مسکونی و غیرنظامی ایجاد کرده است.

«ابراهیم حبیب» تحلیلگر امور راهبردی و امنیتی نیز در همین رابطه به الجزیره گفت، این ادعا‌های صهیونیستی در چارچوب برنامه رژیم اسرائیل برای منزوی کردن مقاومت در غزه و تنگ کردن عرصه بر آن است.

وی افزود، رژیم صهیونیستی با این ادعا‌ها در تلاش است که میان مردم غزه و مقاومت شکاف ایجاد کند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها