وزیر کشور:

ارتفاع گل و لای در برخی نقاط امام‌زاده داوود به ۴ متر رسیده است/ عملیات امدادرسانی ادامه دارد

وحیدی در تشریح میدانی وضعیت منطقه امام‌زاده داوود (ع) تهران، گفت: سیل همراه خودش گل و لای فراوانی را آورده بود تا جایی که در مناطقی ۴ متر گل و لای وجود دارد.
کد خبر: ۵۳۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ - 28July 2022

ارتفاع گل‌ و لای در برخی نقاط امام‌زاده داوود به 4 متر رسیده‌ است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر در مورد اقدامات صورت گرفته برای سیل شب گذشته محله امامزاده داوود (ع)، اظهار داشت: حوالی نیمه شب دیشب، باران شدیدی در منطقه امام زاده داوود (ع) در شمال غرب تهران می‌آید و گل و لای بسیاری از پشت امام زاده بازارچه و محله امام زاده داوود (ع) را در بر می‌گیرد و وارد حرم می‌شود.

وی با بیان اینکه سیل همراه خودش گل و لای فراوانی را آورده بود تا جایی که در مناطقی ۴ متر گل و لای وجود دارد افزود: بعضی از زائرین و مردم محلی اسیر این سیل شدند و گل و لای فراوان مردم را دچار مشکل کرد که از همان زمان عزیزان آنش نشانی و هلال احمر و مسئولان محلی و بخشداری و دهیاری فعال می‌شوند و شروع به تلاش برای نجات کسانی که در گل و لای گیر کرده بودند می‌کنند و بعد از آن هم برای تخلیه اجساد جان باختگان، خارج کردن مردم و خودرو‌ها پرداختند و در نهایت برای تخلیه گل و لای تلاش کردند.

وحیدی تصریح کرد: کار با شدت ادامه دارد؛ استاندار، شهردار تهران، رئیس هلال احمر و رئیس سازمان مدیریت بحران، همچنین مسئولین محلی اعم از فرماندار و بخشدار و نیرو‌های انتظامی و سپاه در محل حاضرند.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: همه در حال کمک هستند تا انشالله علاوه بر کمک برای تخلیه گل و لای کسانی که در زیر گل و لای هستند (که تعدادشان مشخص نیست) را بیرون بیاورند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار