سردار «ناظر» با شهردار قزوین دیدار کرد

معاون هماهنگ کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با سردار «مهدی صباغی» شهردار قزوین دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 28July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، ‌امروز (پنجشنبه) معاون هماهنگ کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به اتفاق سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین با ‌«مهدی صباغی» شهردار قزوین و «فصیح رامندی» رئیس شورای اسلامی شهر قزوین دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سردار ناظر در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات ارزنده شهرداری قزوین در حمایت و پشتیبانی ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین، ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: با تدابیر و برنامه ریزی سردار صباغی شهردار قزوین خود از رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی و حاج فصیحی رامندی که از دلاورمردان و آزادگان شاخص استان بوده اند، در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین باشیم.

مهدی صباغ شهردار قزوین هم در این نشست، قول مساعد داد؛ فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر سال جاری‌ به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این نشست سردار پاسدار «مطهری» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و سرهنگ پاسدار «علی کردی» مسئول پروژه ‌موزه دفاع مقدس قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها