نماینده ولی فقیه در استان همدان:

گشت ارشاد در بین مسئولین هم فعال شود

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: گشت ارشاد در بین مسئولین هم باید فعال شود و ضروری است در دستگاه‌های اداری شورای امر به‌ معروف برای نظارت بر دستگاه‌ها و کم‌کاری‌ها ایجاد شود.
کد خبر: ۵۳۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷ - 28July 2022

گشت ارشاد در بین مسئولین فعال شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان امروز در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه یکی از شیوه‌های عدالت این است که دولت بیشتر در استان‌ها حضور داشته باشد، اظهار داشت: واقعا استان همدان آنگونه که شایسته و حقش بوده پیشرفت نکرده، با این ظرفیت‌هایی که در عرصه کشاورزی دارد، استان زمینه پیشرفت بیشتر را داشته است.

وی با تاکید بر راه‌اندازی گشت ارشاد در بین مسئولین گفت: گشت ارشاد در بین مسئولین باید فعال شود و ضروری است در دستگاه‌های اداری شورای امر به‌ معروف برای نظارت بر دستگاه‌ها و کم‌کاری‌ها ایجاد شود.

حجت الاسلام شعبانی بابیان اینکه همدان یکی از گرانترین شهرهای کشور در بحث قیمت مسکن است، افزود: امیدواریم دولت سیزدهم با عنایت ویژه، معضل مسکن را به صورت اساسی حل و فصل کند.

وی رفع بحران کم آبی از محوری‌ترین خواسته‌های مردم همدان دانست و گفت: تداوم سفرهای استانی موجب تحقق مصوبات سفرهای قبلی و بهبود روند خدمت رسانی در کشور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان متذکر شد: در کنار مردم بودن، شنیدن حرف‌ها، حضور در جامعه و آشنایی بدون واسطه با مشکلات، از جمله ویژگی‌های بارز و برجسته دولت مردمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار