معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی مطرح کرد؛

ضرورت ورود سپاه پاسداران به ترویج ازدواج آسان

سردار «حزنی» با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد ازدواج آسان در کشور رقم بخورد، گفت: سپاه راه‌اندازی ازدواج آسان در شهرستان‌ها را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۵۳۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹ - 28July 2022

ترویج ازدواج آسان از مأموریت‌های سپاه پاسداران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سید ضیاءالدین حزنی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی امروز در آئین اهدای ۱۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار  که توسط مرکز آموزشی المهدی سپاه پاسداران شهرستان بابل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس استان مازندران و بیش از ۴۰ شهید مدافع حرم این خطه و شهدای گمنام آرمیده در پادگان المهدی (عج)، اظهار داشت: سپاه ضمن انجام مأموریت‌های اصلی خود، باید محرومیت‌زدایی برای مردم را در دستور کار خود قرار بدهد و ما افتخار می‌کنیم که پشتیبان این‌ها و در کنارشان هستیم.

وی با اشاره به تهیه جهیزیه و افتتاح مسکن در سفر‌های استانی افزود: جهیزیه هزار تا و خانه ۳۰۰ تا بود و امروز خانه افتتاح و جهیزیه اهدای ۱۷ سری جهیزیه بوده و خوشحالیم و افتخار می‌کنیم.

سردار حزنی با بیان اینکه قدردان همت والای مردم و مسئولین استان مازندران برای دستگیری از محرومین به ویژه تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند هستیم، تصریح کرد: نمایندگانی که به دنبال رسیدگی کار مردم هستند در کنارشان هستیم و باید کمک کنیم که عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

این مسئول با بیان اینکه سپاه کربلا در بحث جهیزیه اقدامات ارزشمندی انجام داده است، گفت: همچنین در بحث محرومیت‌زدایی کار‌های خیلی خوبی انجام شده و در دست اقدام است، ادامه داد: قسمت‌هایی از سپاه که با مردم ارتباط دارند و نمونه‌اش قرارگاه مرکزی است اعتباراتی را که در تعهد دولت بود انجام بدهد و در بحث کمک معیشتی، آب، عمران، خانه سازی، جاده‌ها و جهیزیه در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: ازدواج آسان از پروژه‌هایی است که سپاه با کمک کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌دهد و برای ما ارزشمند است و با این ازدواج‌های آسان خیلی جلوی طلاق‌ها گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد ازدواج آسان در کشور رقم بخورد، گفت: زمانی بر دیوار مملکت تبلیغ زندگی بهتر با اولاد کمتر نوشته بودند و یک بار سازمان ملل برای ما برای ازدیاد جمعیت تشویق نامه نوشت و تشکر کرد و ما فکر می‌کردیم این از اقدامات خوب ماست بعد فهمیدیم که این یکی از اقداماتی است که در سه چهار کشور انجام شد و ما در راس آن بودیم و باید ضعف‌ها را برطرف کنیم و سپاه راه اندازی ازدواج آسان در شهرستان‌ها را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار