عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد؛

ضرورت طراحی معماری اسلامی ایرانی پروژه‌های فرهنگی

معدنی‌پور با اشاره به ضرورت طراحی معماری اسلامی ایرانی پروژه‌های فرهنگی، بر ضرورت رفع معضلات مالی و حقوقی شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۳۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 29July 2022

ضرورت طراحی معماری اسلامی ایرانی پروژه‌های فرهنگیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در محل معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که به بررسی عملکرد ردیف‌های اعتباری و بودجه‌ای شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی اختصاص داشت، نرگس معدنی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: سال گذشته جلساتی را با مدیران قبلی شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی داشتیم و در آن جلسات مشخص شد که این شرکت با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که مهمترین این مشکلات مربوط به موضوعات مالی و حقوقی است.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی با نگاهی کاملاً فرهنگی شکل گرفت، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نیاز‌های شهر تهران، طراحی معماری اسلامی و ایرانی بویژه در پروژه‌های فرهنگی است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی به این منظور ایجاد شد که در پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی نگاه معماری اسلامی و ایرانی محقق شود، اما متاسفانه به دلیل موضوعات و چالش‌های متعدد از سال‌های گذشته تا کنون نتوانسته به ماموریت خود به خوبی بپردازد.

معدنی پور با اشاره به ضرورت رفع مشکلات پیش روی شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: حل مشکلات این شرکت با تعامل و همکاری حوزه‌هایی همچون املاک، حقوقی، مالی، بازرسی و محقق می‌شود و نمی‌توان توقع داشت که این مجموعه به تنهایی از مشکلات عبور کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها