امام جمعه موقت زاهدان:

امر به معروف و نهی از منکر یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام والمسلمین «سجادی» گفت: تقوا، صیانت نفس و مدیریت ترک گناه است و امر به معروف و نهی از منکر یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۳۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ - 29July 2022

امر به معروف و نهی از منکر یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سجادی» امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان، اظهار داشت: تقوا، صیانت نفس و مدیریت ترک گناه است وبه وسیله تقوا و ترس از خدا، عالم متحول و مشکلات زیادی مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تقوا صرف نماز خواندن نیست، افزود: تقوای مالی، تقوای گفتاری، تقوای خانوادگی، تقوای قضائی و تقوای سیاسی از جمله انواع تقوا است.

حجت‌الاسلام سجادی به فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: همگان باید به ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) توجه داشته باشند چراکه دشمن با ایجاد شبه در صدد تفرقه و فتنه است.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه قرآن نور و امام حسین (ع) چراغ هدایت است، خاطر نشان کرد: اراده خدا، محبت و عشق حسینی باعث شده تا نام حسین (ع) در عالم باقی بماند.

وی به بارش رحمت الهی طی چند روز اخیر اشاره کرد و افزود: ضمن تقدیر از عملکرد مسئولان، اقدام لازم جهت رفع خسارت وارده شده به مردم انجام شود.

این مسئول  گفت: مسئولان همت کنند تا با دیپلماسی قوی و گرفتن حقابه هیرمند، تنگه احد حفظ و مردم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها