پیام تسلیت سردار «مرادحاجتی» در پی درگذشت استاد «منوچهر دوایی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی درگذشت استاد «منوچهر دوایی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ - 30July 2022

پیام تسلیت سردار «مرادحاجتی» در پی درگذشت استاد «منوچهر دوایی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی درگذشت استاد «منوچهر دوایی» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

خبر درگذشت استاد دکتر «منوچهر دوایی» چهره درخشان آسمان طبابت و اسوه اخلاق و متانت موجب تاسف و تاثر فراوان اینجانب شد.

وی که اولین رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از انقلاب و از دانشمندان نامی و جراحان برجسته و رزمنده ای حکیم بود، همواره منشاء خدمات ارزشمند و ماندگاری در مراکز علمی بود که یاد و خاطرش در اذهان جامعه دانشگاهی زنده خواهد ماند.

نام بلند آن استاد فرزانه همواره جزئی از خاطرات مجروحان دوران دفاع مقدس است، چرا که آن فقید سعید نقشی درخشان و ممتاز در درمان مجروحین جبهه‌های جنگ داشت و در آن روزگار سخت تسکین درد و مرهم زخم‌های رزمندگان اسلام بود.

خدا را شاکریم که در سال گذشته برای این شخصیت بارز پزشکی همایشی در استان برگزار شد و خاطرات این رزمنده متعهد و انقلابی که جراح شهید چمران و دیگر فرماندهان دوران دفاع مقدس بود نیز ثبت و ضبط شد.

اینجانب مراتب عرض تسلیت عمیق خود را به خانواده محترم آن استاد وارسته و پزشک متعهد، جامعه دانشگاهی، شاگردان و علاقه مندان به وی اعلام می‌دارم و از درگاه ذات اقدس احدی علو درجات و غفران برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها