فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش با تمام توان در خدمت سیل‌زدگان است

امیر سرتیپ حیدری گفت: ارتش با تمام توان در خصوص انتقال سریع تجهیزات فنی همچنین تأمین تجهیزات گروه‌های مهندسی در خدمت مردم مناطق مختلف استان یزد خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 30July 2022

ارتش با تمام توان در خدمت مردم مناطق سیل‌زده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از سیل‌بند شماره چهار استان یزد اظهار داشت: بنا به دستور فرمانده کل ارتش من به همراه وزیر کشور در استان یزد حاضر شدیم.

وی گفت: ابتدا انتقال سریع تجهیزات فنی از استان‌های مشخص شده انجام می‌شود و وسایل را از طریق نیروی هوایی و بالگرد وارد مناطق خواهیم کرد؛ همچنین برای تأمین تجهیزات گروه مهندسی هم به گروه ۴۴۴ فنی دستور داده شده و گروه‌های دیگری به‌عنوان معین در خدمت هستند که در مناطق مورد نظر پخش شوند و در خدمت مردم و دستگاه‌های استان خواهند بود.

فرمانده نزاجا با تاکید بر اینکه ارتش فدای ملت است و ما با تمام توان خدمت‌گزار مردم خواهیم بود، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مهمترین نیاز استان یزد تخلیه آب‌های سطحی و تقویت سیل‌بند‌هاست که به محض رسیدن نیرو و تجهیزات مهندسی ارتش این مهم بلافاصله اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار