واکنش سخنگوی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی به خبر ممانعت از ورود یک شهروند به کلانتری

سرهنگ «شعفی» با تکذیب خبر ممانعت از ورود یک شهروند به کلانتری ۲۲ تبریز گفت: پلیس همواره خدمت‌گزار مردم بوده و درب کلانتری همیشه برای خدمت‌رسانی به عموم مردم باز است. 
کد خبر: ۵۳۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ - 30July 2022

واکنش سخنگوی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی به خبر ممانعت از ورود یک شهروند به کلانتریبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ «هاشم شعفی» سخنگوی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره انتشار کلیپی در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه مبنی بر ممانعت از ورود یک مراجعه‌کننده به کلانتری ۲۲ تبریز به جهت داشتن تاتو بر روی دست اظهار داشت: برابر بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فرد مذکور به دلیل داشتن پرونده اتهامی به داخل کلانتری مراجعه نکرده و یکی از دوستان وی جهت انجام امور اداری به داخل کلانتری مراجعه و خدمات نیز دریافت کرده است.

وی افزود: انتشار دهنده کلیپ، سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس و متواری بوده و هدف از انتشار این کلیپ تخریب چهره پلیس است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس همواره خدمت‌گزار مردم بوده و درب کلانتری همیشه برای خدمت‌رسانی به عموم مردم باز است. لذا از مردم درخواست داریم به اخبار و شایعات منتشر شده در رسانه‌های بیگانه که به صورت هدفمند بوده و جهت تشویش اذهان عمومی است، توجه نکنند و اخبار صحیح را از منابع موثق دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها