فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد؛

فعالیت ۱۵۰۰ جهادگر یزدی برای مقابله با سیل

سرهنگ «سلمانی» گفت:‌ هزار و ۵۰۰ جهادگر بسیجی از هفت ناحیه به طور مستقیم درگیر خدمات‌رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۵۳۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 30July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «علی اصغر سلمانی» فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت‌های ابتدایی شروع بارندگی و سیل در یزد و چهار شهرستان استان، هفت ناحیه مقاومت بسیج با ایجاد کمیته‌های تخصصی و واکنش سریع از گروه‌های جهادی به سرعت وارد عمل شدند.

علی‌اصغر سلمانی افزود: از مراکز بسیج سازندگی در دو ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم و شهید الله دادی در یزد مجموعا ۷۵ گروه جهادی متشکل از ۵۰۰ جهادگر بسیجی را تجهیز و به مناطق آسیب دیده اعزام کردیم.

وی با اشاره به تخلیه آب منازل به وسیله ۳۰ کف کش و پمپ تصریح کرد: بسیج سازندگی در شهرستان‌های خاتم، تفت، اشکذر و ناحیه مقاومت بسیج روح الله زارچ بیش از ۱۵۰ گروه جهادی خود را فعال کردند.

مسئول بسیج سازندگی ادامه داد: مهمترین اقدامات گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، کف کشی و انتقال آب از منازل، کارگاه‌ها، مغازه‌ها، کمک به آوار برداری خانه‌های تخریب شده، ایجاد فضایی امن در حسینیه‌ها و موکل‌های ایجاد شده برای محرم و همچنین باز کردن مسیر‌های کوچه‌ها و شریان‌های محلی است.

سلمانی ابراز داشت: جهادگران بسیجی دوشادوش ارگان‌ها و نهاد‌های خدمت رسان قرار گرفته و سعی کردیم تعامل ایجاد شده و ناهماهنگی به وجود نیاید.

وی تأکید کرد که اقدامات بسیج سازندگی تا بازگشت روند زندگی مردم به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار