مسئول نمایندگی ولی‌فقيه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

یا حسین گفتن مقدمه‌ای برای با حسین بودن است

حجت الاسلام علی معبودی گفت: یا حسین گفتن باید مقدمه ای باشد که با حسین باشیم، باحسین بودن برای انسان یک سرمایه عظیم اخروی و دنیوی ایجاد می کند.
کد خبر: ۵۳۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ - 31July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «علی معبودی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، صبح امروز (یک شنبه) در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین، ضمن تسلیت فرارسیدن محرم الحرام اظهارداشت: مومنان واقعی می بایست وظایفی که خدا برای آنها مشخص کرده انجام دهند.

وی گفت: باید اعمال خود را مورد بررسی قرار دهیم. چرا که هر عملی که در این دنیا انجام می دهیم در عالم قیامت همین عمل در مقابل ما حاضر خواهد شد.

این مسئول با اشاره به بزرگداشت و عظمت ایام محرم و حادثه عاشورا بیان کرد: خدا به ما دستور داده شعائر و نشانه های الهی را بزرگ بداریم. خدا در قرآن چند چیز را به عنوان شعائر الهی ذکر کرده است که اهل بیت(ع) یکی از شعائر الهی هستند.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به لزوم حضور کودکان و نوجوانان در مساجد به ویژه در ایام محرم عنوان کرد: کودکان باید در مساجد حضور یابند و شاهد عزاداری و مجالس عزای سیدالشهدا باشند تا محبت اهل بیت(ع) در وجودشان متبلور گردد. همچنان که پیغمبر(ص) فرمود فرزندانتان را به سه صفت تربیت کنید؛ محبت پیغمبر، محبت اهل بیت و قرائت قران.

حجت الاسلام معبودی در پایان عنوان کرد: یا حسین گفتن کار خوبی است اما یا حسین گفتن می بایست مقدمه ای باشد که با حسین باشیم. باحسین بودن برای انسان یک سرمایه عظیم ایجاد می کند و هر روز ما را عاشورا و هر جا که هستیم را کربلا می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار