مجمع عمومی سالیانه موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار امروز در سالن جلسات ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ - 31July 2022

مجمع عمومی سالیانه موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار امروز (یکشنبه) در سالن جلسات ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره اظهار داشت: سیاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص سازمان‌های تابعه، تمرکز بر خدمات‌رسانی به ایثارگران به صورت تجمیعی است و در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تجمیع ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و توانبخشی مورد نظر بوده است.

وی با اشاره به ضرورت برخی تغییرات در اساسنامه موسسه ایثار، خاطرنشان کرد: رویکرد ارائه خدمات در موسسه ایثار فرهنگی و ورزشی است و ارائه خدمات درمانی در مراکز خاص درمانی صورت می‌گیرد. همچنین با توجه به افزایش سن سالمندی ایثارگران مراکز اقامتی ایثار باید برای خدمت‌رسانی توسعه یابد.

عباسپور گفت: درآمدزایی هدف اصلی موسسه ایثار نیست و نخستین اولویت ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به جامعه ایثارگری است. با توجه به افزایش سن جانبازان قصد داریم با تأمین اعتبار، خدمات مطلوبی به جانبازان ارائه داده شود.

«سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست اظهار داشت: رویکرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد سود و زیان این موسسه و سایر مؤسسات خدمات‌رسانی به ایثارگران رضایت جامعه ایثارگری از این مؤسسات است و درواقع سود واقعی وقتی است که جامعه ایثارگری از خدمات‌رسانی مؤسسات رضایت داشته باشند.
«حجت‌الله امانی» مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های موسسه ایثار و اقدامات انجام شده هیئت مدیره در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت‌های ۲۰۵ مرکز این موسسه، گفت: از این تعداد حدود ۱۷۰ مرکز موسسه ایثار فعال شده است که فعال‌سازی ۳۵ مرکز باقی مانده است که تجهیز این مراکز در دستور کار قرار دارد تا در اختیار جامعه ایثارگری قرار بگیرد. خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به ایثارگران و گسترش آن در دستور کار مؤسسه ایثار قرار دارد.

در این نشست نماینده مؤسسه حسابرسی مفید راهبر و بازرس قانونی صندوق نیز نتایج حاصل از حسابرسی انجام پذیرفته در سال ۱۴۰۰ را اعلام و پس از ذکر نکات مهم حسابرسی انجام پذیرفته، اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات کارشناسی در زمینه موضوعات مطروحه پرداختند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها