نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمن برای توقف حرکت انقلاب اسلامی ارزش‌ها را هدف قرار داده‌ است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه اسلام، نخستین رکن و موتور محرک انقلاب است، گفت: دشمنان به این جمع‌بندی رسیدند که برای توقف حرکت انقلاب اسلامی، ارزش‌های دینی را در جامعه کمرنگ کنند.
کد خبر: ۵۳۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 31July 2022

دشمن برای توقف حرکت انقلاب ارزش‌ها را هدف قرار داده‌استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین جلسه هیأت اندیشه‌ورز مدیران حوزه‌های علمیه خواهران در جامعه الزهرا (س) قم، با بیان اینکه جلوی کار دشمن را گرفتن و مبارزه با عمل دشمن جهاد است، اظهار داشت: نباید بگذاریم دشمن از انقلاب هویت‌زدایی کند.

وی ادامه داد: آنچه امام و اُمت این انقلاب را به حرکت درآورد، اسلام بود؛ از این رو دشمنان برای خاموش کردن اسلام، در عرصه‌های اعتقادی، سیاسی، اخلاقی و رفتاری پای در عرصه گذاشتند و در تحقق اهداف شوم خود کانون خانواده بویژه بانوان را هدف قرار دادند.

حجت‌الاسلام‌ حاجی‌صادقی با اشاره به تلاش دشمن برای احیای سکولاریسم افزود: یکی از راه‌های خاموش کردن دین، محدود کردن آن است، از این رو دشمنان می‌خواهند قلمرو دین را بزنند نه خود دین را چون به نتیجه رسیده اند فطرت انسان‌ها نمی‌گذارد از اصل دین فاصله بگیرند.

وی یادآور شد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن جبهه‌ای وسیع مقابل ما ایجاد کرده و دنبال این است که عامل حرکت انقلاب که همان اسلام است، خاموش شود.

حجت‌الاسلام‌ حاجی‌صادقی با بیان اینکه ولایت فقیه رکن انقلاب است، خاطرنشان کرد: ولایت، راننده جادۀ هدایت و تضمین‌کننده حرکت در صراط مستقیم است و اگر از اسلام گرفته شد، خاصیت اثرگذاری انقلاب و حیات آن را نیز می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حوزه می‌بایست در خدمت سربازی ولایت باشد، از مردم به عنوان یکی دیگر از ارکان انقلاب یاد کرد و گفت: مردم موجب حرکت موتور انقلاب هستند و دشمن برای تضعیف این رکن مهم، توطئه‌های زیادی را طراحی کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز مساله اصلی کشور اقتصاد است، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه باید مراقب باشد، دشمنان تلاش دارند ما را دراین میدان آنقدر مشغول کنند که از عملیات فرهنگی و فکری بازدارند.

وی در پایان، استکبارستیزی را از دیگر ارکان انقلاب دانست و گفت: تعمیق و تقویت ایمان در جوانان راه حل مصونیت از توطئه‌های دشمن در عرصه‌های جدید بویژه فضای مجازی است.

نخستین نشست هیأت اندیشه‌ورز مدیران جامعه‌الزهرا (س) و حوزه‌های علمیه خواهران با موضوع ضرورت ارتقا و توانمندسازی مدیران حوزه‌های علمیه خواهران در راستای تحقق حوزه تراز انقلاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار