استاندار همدان:

شهدای «سوباشی» نقش مهمی در ارتقاء پدافند هوایی کشور داشتند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: سایت رادار «سوباشی» به عنوان یکی از مهمترین سایت‌های راداری کشور نقش ویژه‌ای در مقابله با تهاجمات هوایی رژیم بعثی عراق، در زمان جنگ تحمیلی داشت.
کد خبر: ۵۳۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 31July 2022

شهدای «سوباشی» نقش مهمی در ارتقاء پدافند هوایی کشور داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز در یادواره شهدای سوباشی که در حسینیه امام (ره) برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از دست‌اندرکاران ستاد سفر و مردم استان به خاطر استقبال پروشورشان رئیس محترم جمهور در جریان سفرش به استان، اظهار داشت: هماهنگی و انسجام خوبی، در بین ارکان نظام در استان حاکم است.

وی با تاکید بر ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، افزود:  شهدای والامقام، جان خودرا برای دفاع از ارزش‌ها، تمامیت ارضی و ملت عزیز ایران فدا کردند.

قاسمی فرزاد افزود: سایت رادار سوباشی به عنوان یکی از مهمترین سایت‌های راداری کشور نقش ویژه‌ای در مقابله با تهاجمات هوایی رژیم بعثی عراق، در زمان جنگ تحمیلی داشت.

استاندار همدان متذکر شد: دشمنان بعثی از فضای آتش بس بعد از قبول قطعنامه ۵۹۸ برای انهدام این رادار سوءاستفاده کردند و جنگنده‌های صدام ملعون در بازگشت از مأموریت، با چند موشک، اتاق عملیات سایت راداری سوباشی را منهدم و حدود ۲۰نفر از رزمندگان ما را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها