نماینده ولی فقیه در استان همدان:

رشادت‌های رزمندگان سوباشی فراموش نخواهد شد

حجت الاسلام «شعبانی» گفت: هیچگاه رشادت‌ها و مجاهدت‌های ارتش قهرمان در دوران دفاع مقدس و در سوباشی فراموش نخواهد شد و همیشه در اندیشه تاریخ خواهد ماند.
کد خبر: ۵۳۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ - 31July 2022

رشادت‌های رزمندگان سوباشی فراموش نخواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در مراسم یادواره شهدای سوباشی اظهار داشت: هیچگاه رشادت‌ها و مجاهدت‌های ارتش قهرمان در دوران دفاع مقدس و در سوباشی فراموش نخواهد شد و همیشه در اندیشه تاریخ خواهد ماند.

وی عنوان کرد: اگر امام حسین(ع) در کربلا به شهادت رسید، به این دلیل بود که واقعیت‌های تاریخ پیامبر به درستی برای نسل جوان تبیین نشده بود

حجت الاسلام شعبانی یادآور شد: افرادی در برابر حسین بن علی (ع) شمشیر کشیدند که قبله و کتابشان یکی بود اما چون واقعیت‌ها به درستی برای آن‌ها تبیین نشده بود، پسر پیامبر را به شهادت رساندند.

وی بیان داشت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز است به معنای تبیین درست دستاوردها و واقعیت‌های نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ما خود را همیشه قدردان مجموعه ارتش و نیروهای مسلح می‌دانیم، گفت: شاید لباس و ظاهرها تفاوت داشته باشد، اما همه در باطن دارای یک هدف هستیم.

در جریان عملیات مرصاد و بمباران سایت راداری سوباشی در همدان، ۱۹ نفر از کارکنان و متخصصان این رادار به شهادت رسیدند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار