رئیس سازمان امداد و نجات کشور اعلام کرد؛

اسکان اضطراری ۷۷۵۵ نفر در سیلاب‌های اخیر/ امداد رسانی به ۴۹هزار نفر

مرادی پور با اشاره به سیلاب‌های اخیر در کشور، گفت: بیش از هفت هزار و ۷۵۵ نفر اسکان اضطراری داده شدند.
کد خبر: ۵۳۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ - 01August 2022

اسکان اضطراری ۷۷۵۵ نفر در سیلاب های اخیر/ امداد رسانی به ۴۹هزار نفربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مرتضی مرادی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات کشور در برنامه خبری رادیو پیام به گزارش سیلاب‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پدیده مانسون که چند روز اخیر در کل کشور اتفاق افتاد، تاکنون ۲۴ استان درگیر شدند. به ویژه برخی شهرستان‌ها و مناطق مرتفع و منتهی به رودخانه دچار سیلاب شدند.

وی ادامه داد: باید اشاره کنم تقریباً در ۱۶۲ شهرستان، ۱۲۹ شهر، هزار و ۳۰۶ روستا و ۱۵۳ محور مواصلاتی که در مجموع هزار و ۵۸۸ نقطه است، درگیر بودیم.

مرادی پور اضافه کرد: بیشترین استان‌های درگیر در درجه اول تهران، کرمان، فارس و مازندران بودند و در مجموع بیش از ۴۹ هزار نفر که در این مناطق حضور داشتند امدادرسانی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور افزود: در مجموع دو هزار و ۹۹۲ نفر به مناطق امن منتقل شدند و بیش از ۴۳۰ خودروی گرفتار شده رهاسازی شد. همچنین بیش از هفت هزار و ۷۵۵ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

وی درباره برخی مناطق که دیشب دچار سیل شدند، گفت: نگرانی‌هایی در منطقه مازندران در محدوده مرزن آباد و همچنین در رفسنجان استان کرمان داشتیم، اما به رغم این نگرانی‌ها با تدابیر اندیشه شده و تخلیه اضطراری به موقع که ناشی از همکاری مردم منطقه بود، مشکلی به شدت روز‌های قبل نداشتیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار