مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

جانبازان نشانه ایثار و فداکاری هستند

سردار «باباخانی» گفت: جانبازان شهدای زنده و نشانه ایثار و فداکاری هستند.
کد خبر: ۵۳۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ - 01August 2022

جانبازان نشانه ایثار و فداکاری هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز با جانباز ۷۵ درصد «فریدون نادری‌تبار» در عملیات مرصاد به درجه جانبازی نائل شد دیدار و گفت‌وگو کرد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این دیدار با قدردانی از رشادت‌ها و ایستادگی جانبازان قطع نخاع گفت: به واقع باید دست شما را بوسید و قدر دانست، زحمت و مشقتی که جانبازان قطع نخاع تحمل می‌کنند، قابل جبران نیست.

وی گفت: جانبازان در دوره جوانی و نوجوانی خود برای دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، احساس مسئولیت کردند و جان، مال و آسایش خود و خانواده‌شان را به خطر انداختند و موجب آسایش و امنیت کنونی جامعه و سربلندی ایران اسلامی شدند.

سردار باباخانی به خاطرات دوران جنگ اشاره کرد و گفت: همسران ایثارگران مقام بالایی نزد خداوند دارند، زیرا هم در زمان جنگ رنج دوری از همسر را تحمل کردند و بعد از جنگ نیز وظیفه پرستاری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس را بر عهده دارند.

وی ازجانبازان به عنوان نشانه ایثار و فداکاری یاد کرد و گفت:، چون جانبازان شهدای زنده هستند می‌توان به تفسیر «شهید نظر می‌کند به وجه الله» اشاره‌ای کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پایان این دیدار بیان داشت: ما باید قدر سرمایه‌ها و یادگار‌های هشت سال دفاع مقدس را دانسته و همیشه یاد و خاطره فداکاری‌های آن‌ها را در دل خود زنده نگه داریم و بدانیم که به خاطر رشادت‌های شهدا و جانبازان عزیز است که ما امروز در آسایش و آرامش زندگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار