سرپرست امور روحانیت دفاع مقدس خوزستان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ویژه طلاب خوزستان

حجت الاسلام گوهرنتاج از برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه آموزشی ویژه طلاب جهت احصا تاریخ شفاهی علما و روحانیون برجسته و ایثارگر استان خبر داد و گفت: اولویت ما در پایتخت ایثار، جهاد و شهادت، احصا تاریخ شفاهی علمای برجسته و روحانیون شاخص استان است.
کد خبر: ۵۳۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ - 02August 2022

برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ویژه طلاب خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سعید گوهرنتاج» سرپرست حفظ و نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری دفاع مقدس از برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه آموزشی ویژه طلاب جهت احصا تاریخ شفاهی علما و روحانیون برجسته و ایثارگر استان خبر داد و اظهار داشت: اولویت ما در پایتخت ایثار، جهاد و شهادت، احصا تاریخ شفاهی علمای برجسته و روحانیون شاخص استان است که نقش بی‌بدیلی در جنگ داشتند.

وی افزود: کارهای خوبی در خصوص تدوین نقش روحانیت در خوزستان انجام شده و تاریخ شفاهی اعضا محترم خبرگان رهبری نیز آغاز شده و پیشرفت‌هایی داشته اما به هیچ وجه مطلوب نظر نیست و تاکید سردار مرادحاجتی، مدیرکل محترم نیز بر سرعت بخشیدن به این نهضت است.

حجت الاسلام گوهرنتاج گفت: دوره آموزشی مصاحبه گران تاریخ شفاهی در تاریخ 25 و 26 مراداد ماه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار می شود و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از سوی حوزه های علمیه برای حضور در این دوره صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم نیروهای خوبی برای انجام نهضت تاریخ شفاهی پرورش دهیم.

سرپرست حفظ و نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: شرایط سنی ایثارگران و رزمندگان روحانی فعال در دوران دفاع مقدس به گونه ای است که ناچاریم جهت انجام تاریخ شفاهی این عزیزان سرعت عمل بیشتری به خرج دهیم چون هر کدام از این علما گنجینه ای از خاطرات ناب درون سینه نگه داشته اند که باید بیان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار