مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه:

توجه به فرهنگ دفاع مقدس یکی از راه‌های مراقبت از کشور است

سردار «باباخانی» گفت: یکی از راه‌های مراقبت از کشور توجه به فرهنگ دفاع مقدس است و با ثبت خاطرات رزمندگان و ایثارگران جهاد و مقاومت و تجلیل و جمع‌آوری تاریخ شفاهی از خانواده‌های معظم شهدا، می‌توان در این راه عظیم قدم برداشت.
کد خبر: ۵۳۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ - 02August 2022

یکی از راه‌های مراقبت از کشور توجه به فرهنگ دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، در جلسه ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان قصرشیرین، ضمن بزرگداشت یاد شهدا و تسلیت ایام عزاداری ماه محرم، اظهار داشت: امید است همه با تلاش جهادی و توان مضاعف، سربازی در رکاب ولی‌فقیه و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان این‌که قصرشیرین چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن مظلوم واقع شده است، گفت: قصرشیرین شش ماه قبل از شروع رسمی جنگ، درگیر حملات رژیم بعثی بود و آغاز جنگ نیز از قصرشیرین رخ داد و این شهر به مدت ۲ سال در اشغال متجاوزین بعثی بود.

وی بیان داشت: اگر امروز عزت و آبرو در دنیا داریم و دارای اعتبار جهانی هستیم، به برکت شهدا و رزمندگانی است که ایثار کردند و همه ما باید حافظ ارزش‌ها والای شهدا باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: اگر شهدا نبودند ما هم نبودیم؛ از این رو در قبال شهدا وظیفه داریم و باید در راستای ساخت یادمان شهدا کمک کنیم.

سردار باباخانی افزود: یکی از راه‌های مراقبت از کشور توجه به فرهنگ دفاع مقدس است و با ثبت خاطرات رزمندگان و ایثارگران جهاد و مقاومت و تجلیل و جمع‌آوری تاریخ شفاهی از خانواده‌های معظم شهدا، می‌توان در این راه عظیم قدم برداشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مساعدت‌های مسئولین شهرستانی در راستای پاسداشت حماسه دفاع مقدس، بیان داشت: امید است با تأسی به حماسه‌سازان دفاع مقدس، بتوانیم حافظ آثار و ناشر ارزش‌های دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها