با حضور امیر پوردستان؛

گرامیداشت سرلشکر شهید منفرد نیاکی و تجلیل از 5 همرزم شهیدش برگزار شد

یادواره شهید سرلشکر منفرنیاکی و 5 همرزم شهیدش عصر شنبه (4مهر) از ساعت 16 با حضور چهره های فرهنگی و نظامی در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ - 27September 2015

گرامیداشت سرلشکر شهید منفرد نیاکی و تجلیل از 5 همرزم شهیدش برگزار شد

 به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در این برنامه که با هدف تکریم، پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای 8 سال دفاع مقدس و بویژه سرلشکر شهید منفرد نیاکی برگزار گردید، نیز طی مراسمی تجلیل به عمل آمد.

خاطر نشان می گردد در مراسم تجلیل از خانواده شهید مسعود منفرد نیاکی، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و برخی از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند.
 

همچنین در این برنامه از کتاب «پدربزرگ» نوشته محمد بداقی که شامل زندگینامه شهید منفرد نیاکی است رونمایی شد.

 
 
گفتنی است از خانوادههای شهید حسن صالحی، شهیدان محمود و داوود عبداللهی، شهید محمدرضا نجفیراد، شهیدان قنبر و امیر هوشنگ قنبرزاده، شهید امیرسرلشگر مسعود منفرد نیاکی، شهید امیر عسگری و شهیدان احمد،علی، یونس و محمد جوادنیا در مراسمی تجلیل شد.
 
شهیدمنفرد نیاکی در عملیات های بزرگ طریقالقدس، فتحالمبین، بیتالمقدس، والفجر مقدماتی، والفجر یک و رمضان در یگان های عملیاتی به خدمت پرداخت. وی در سال 1360 طی حکمی از سوی امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی به جانشینی فرماندهی نیروی زمینی ارتش در جنوب منصوب گردید.
 
شهید نیاکی در دیماه سال 1363 و در حالی که در بازنشستگی به سر میبرد با دستور رییس جمهور وقت حضرت آیتالله خامنهای به خدمت اعاده شد و در تاریخ 6 مردادماه64 به عنوان ناظر آموزش در رزمایش لشکر 58 تکاور ذوالفقار که در شرایط واقعی جنگ اجرا شد، شرکت کرد و تقدیر الهی چنان رقم خورد که پس از 33 سال خدمت پر افتخار، در میدان آموزش و تمرین نظامی، به درجه رفیع شهادت نائل شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار