مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

نهضت کربلا، یک رسانه پویا و ماندگار است

«ویژه» گفت: نهضت اباعبدالله الحسین (ع) یک رسانه پویا و ماندگار است، که با گذشت زمان نه تنها از اهمیتش کم نمی‌شود، بلکه بر حلاوت آن روز به روز افزوده می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ - 02August 2022

نهضت کربلا، یک رسانه پویا و ماندگار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مسعود ویژه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز در مراسم تجدید میثاق خبرنگاران همدان با شهدا اظهار داشت: نهضت اباعبدالله الحسین (ع) یک رسانه پویا و ماندگار است، که با گذشت زمان نه تنها از اهمیتش کم نمی‌شود، بلکه بر حلاوت آن روز به روز افزوده می‌شود و این موضوع را در راهپیمایی اربعین شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه واقعه کربلا از ابعاد مختلف قابل بحث است، گفت: شهدایی که امروز در محضر آنان هستیم و برای تجدید پیمان با آنان آمدیم و ادامه دهنده راه آنان هستیم، در امتداد حرکت حضرت زینب (س) حرکت کردند که بعد از شهادت امام حسین (ع) این رسالت را به عهده گرفتند و پیام‌ عاشورا به آیندگان منتقل کردند.

ویژه عنوان کرد: ما در زمان دوران نابرابری رسانه‌ای در دنیا هستیم و شما خبرنگاران در این دوران جنگ رسانه ای، رسالت زینبی به عهده دارید و امیدوارم که بتوانیم در این مسیر به معنای واقعی پیام شهدا را که در امتداد شهدای کربلا بودند، انتقال دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شما خبرنگاران باید پیام‌ انقلاب اسلامی را به نسل آینده و دنیا مخابره کنید و رسالت شما رسالت زینب‌گونه است و در این روز از شهدای انصارالحسین (ع) مدد می‌خواهیم که در ادامه مسیر دست ما را بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار