مسئول بسیج رسانه استان همدان:

جهاد تبیین از وظایف خبرنگاران است

«قوامی» بیان اینکه  اصل عاشورا و رسالتی که حضرت زینب (س) به دوش گرفته مساله جهاد تبیین بود، گفت: جهاد تبیین از وظایف خبرنگاران است.
کد خبر: ۵۳۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ - 02August 2022

جهاد تبیین، از وظایف خبرنگاران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «ناصر قوامی» مسئول بسیج رسانه استان همدان امروز در مراسم تجدید میثاق خبرنگاران همدان با شهدا، با بیان اینکه  اصل عاشورا و رسالتی که حضرت زینب (س) به دوش گرفته مساله جهاد تبیین بود، اظهار داشت: هفته خبرنگار امسال مصادف با ایام محرم شده است و جهاد تبیین از وظایف خبرنگاران است.

وی عنوان کرد: قطعا هر جنبنده‌ای تکیه گاهی در این دنیا دارد و قطعا تکیه گاه همه ما خداوند است و شهدا راهی جهت تقرب به خداوند متعال هستند و به واسطه آنان با خداوند بزرگوار توسل پیدا می‌کنیم.

قوامی خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، شهدا همچون ستاره‌ای در آسمان می‌درخشند و راه  را به ما نشان می‌دهند و به قلم ما توجه دارند و ما راه آنان را پیدا می‌کنیم.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به شخصیت والای سردار شهید همدانی گفت: یکی از ویژگی‌های مؤمنان واقعی این است که در راه اسلام جان و مال خود را وقف می‌کنند و شهدایی همچون سردار شهید همدانی  هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب، برای دین خدا هجرت کردند و در نهایت گذرنامه ورود به بهشت را از حضرت زینب (س) در روز عاشورا دریافت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها