جهاد اسلامی:

«جنین» همچنان کابوس صهیونیست‌ها و الگوی مقاومت است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت تا آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین، تأکید کرد که اردوگاه جنین همچنان کابوس صهیونیست‌ها و الگوی مقاومت باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۵۳۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 02August 2022

«جنین» همچنان کابوس صهیونیست‌ها و الگوی مقاومت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه‌شنبه شهادت «ضرار صالح الکفرینی» مجاهد ۱۷ ساله فلسطینی را که بامداد امروز در یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین به شهادت رسید، تسلیت گفت. در این یورش همچنین «بسام السعدی» و «اشرف الجدع» از اعضای این جنبش بازداشت شدند.

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای درباره این تحولات اعلام کرد: ما بر ادامه خط جهاد و مقاومت در دفاع از ملت و مقدسات خود تا رسیدن به آزادی و کرامت تأکید می‌کنیم. شراره درگیری با رژیم اشغالگر با اراده و عزم مردم ما و مجاهدان تیپ جنین در گردان‌های قدس شعله ور می‌شود. شعله رویارویی با این رژیم با دستگیری شیخ مجاهد «بسام السعدی» خاموش نخواهد شد و اردوگاه جنین همچنان کابوسی برای نظامیان اشغالگر و الگویی درخشان از مقاومت و استواری باقی خواهد ماند.

جنبش جهاد اسلامی در ادامه از مردم فلسطین و نیرو‌های مقاومت خواست تا صفوف خود را مستحکم کنند و با تمام قوا برای تقویت شعله‌های انتفاضه تلاش کنند و تأکید کرد: این خون‌های پاک باید انگیزه‌ای قوی برای مقابله با نظامیان اشغالگر و شهرک نشینانی باشد که سرزمین، مردم و اماکن مقدس فلسطین را هدف قرار می‌دهند.

این جنبش در پایان بیانیه خود به شهدای فلسطینی تعهد داد که به خون آن‌ها وفادار بماند و تا پایان اشغالگری و آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین به حرکت در مسیر آن‌ها ادامه دهد.

منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از وقوع درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری در پی یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه و یورش به خانه بسام السعدی و بازداشت او و همچنین شهادت یک جوان فلسطینی ۱۷ ساله خبر دادند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها