فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

نظام جمهوری اسلامی ایران برای وحدت آحاد مردم شکل گرفته است

سردار آتانی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برای شکستن فاصله‌ها آمده‌ است. می‌توانیم در کنار هم و با باور به هم این کار را انجام دهیم. ما آبروی خود را فدای این ملت می کنیم.
کد خبر: ۵۳۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ - 02August 2022

نظام جمهوری اسلامی ایران برای شکستن فاصله ها آمده استبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، کارگاه خیاطی الغدیر ویژه بانوان سرپرست خانوار امروز با حضور سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، سرهنگ «طاهرخانی» فرمانده سپاه شهرستان البرز، افتتاح شد.

سردار آتانی در این مراسم اظهار داشت: خوشحالیم که سپاه مورد اعتماد مردم است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: امروز باید ببینیم در حوزه حجاب چه باید بکنیم و چه کاری بر زمین مانده‌است و به سربازان خود بسپاریم این حوزه، حوزه حضور همه است.

وی افزود: سپاه با همراهی خیرین بیش‌از ۵۳۲ میلیارد تومان در این دو سال کمک‌های مؤمنانه کرده‌است. ما مسئولیت داریم. همین امروز بیش‌از ۵۰۰ میلیارد تومن در سطح استان و شهرستان‌ها در انتهای الموت شرقی تا انتهای آوج، شریف‌آباد و غیره پنج مجتمع آب‌رسانی به ۹۶ روستا به طول ۲۴۲ کیلومتر در ۳۰ ماه قرار بود این کار را انجام بدهیم و امروز مفتخر هستیم که در کمتر از سی ماه با نیروهای جهادی خود سپاه این کار را تحویل مردم می دهیم.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه یادآور شد: در اجرای این پروژه بزرگ هیچ کم و کاستی وجود ندارد. تیم مهندسی سپاه در ۲۴ ساعت در ۳ شیفت ۸ ساعته تلاش کردند و کاری که در ۳۰ ماه انجام می شد را در ۱۰ ماه تحویل دادند. ۱۷۷ خانه ولی‌نعمتان خود را ساختیم و بازسازی کردیم. در حوزه بهداشت، آموزش، در حوزه اشتغال‌زایی همینطور بیش‌از ۴۳۷ صندوق قرض‌الحسنه، ۴۷ تعاونی، بیش‌از ۲۲ هزار عضو با بیش از ۲۵ میلیارد تومان دارایی مردم در صندوق تعاونی، بخش دیگری از اقدامات سپاه استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها