عضو شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد؛

همکاری سپاه فجر و شورای شهر شیراز در زمینه محرومیت‌زدایی

«حسینی» گفت: اگر اخیرا گامی در خصوص رفع محرومیت از مناطق حاشیه‌نشین و محروم صورت گرفته، مرهون همکاری مشترک سپاه فجر و شورای شهر شیراز بوده است.
کد خبر: ۵۳۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ - 02August 2022

محرومیت‌زدایی با همکاری سپاه و شورای شهر ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سیده مریم حسینی» رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز، امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه دغدغه محرومیت‌زدایی طی سال‌های متمادی در اندیشه مدیران شهری و شورایی و اغلب دستگاههای اجرایی جای نداشته است، اظهار داشت: اگر اخیرا گامی در خصوص رفع محرومیت از مناطق حاشیه‌نشین و محروم صورت گرفته، مرهون همکاری مشترک سپاه فجر و شورای شهر بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه محرومیت اساس و عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مانع رشد و توسعه فردی و جمعی شهروندان یک شهر است، گفت: برای سال‌های متمادی رفع محرومیت از مناطق مختلف شهری شیراز هیچ جایی در اندیشه مدیران شهری نداشته است و اگر تفکر محرومیت‌زدایی دغدغه اصلی مدیران ما بود، نباید شاهد این حجم از محرومیت بودیم.

حسینی خاطرنشان کرد: البته محرومیت‌زدایی از سیمای شهر وظیفه شورا و شهرداری به تنهایی نیست و دستگاه‌های مختلف باید نقش خود را در آن ایفا کنند  و در همین خصوص تلاش شد با تشکیل دبیرخانه و قرارگاه محرومیت‌زدایی، از موازی‌کاری و هدررفت سرمایه‌ها در این خصوص جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای شهر ششم شیراز اظهار امیدواری کرد که با توجه به اقدامات زیرساختی و ریل‌گذاری‌هایی که تاکنون انجام شده است، شاهد تحقق بیشتر مصوبات این کمیسیون در سال دوم حیات شورای شهر ششم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها