در پی شناسایی و بازگشت پیکر سردار عبدالله اسکندری؛

انجمن همسران شهدای استان فارس پیامی صادر کرد

انجمن همسران شهدای استان فارس در پیامی بازگشت غرورآفرین و افتخارآمیز پیکر مطهر و جاودانه پیرو راستین مکتب ابی عبدالله (ع) رزمنده دلاور اسلام، سردار بی سر حاج «عبدالله اسکندری» را پس از هشت سال فراق از وطن تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ - 02August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، در پی تفحص و شناسایی پیکر مطهر سردار شهید حاج «عبدالله اسکندری» و 4 شهید مدافع حرم دیگر از استان‌های مازندران، البرز انجمن همسران شهدای استان فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این پیام آمده است:

 بسم رب‌الشهداء والصدیقین

وَ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ. سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ. وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ.

صبر و پایداری فرزندان مقاوم سرزمین ایران اسلامی، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت و از خودگذشتگی را از امام شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان، حضرت زینب کبری (س) آموختند.

و امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار، سر از پا نمی شناسند تا ملت بزرگوارشان در همه ی جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.

انجمن همسران شهدای استان فارس، بازگشت غرور آفرین و افتخار آمیز پیکر مطهر و جاودانه ی پیرو راستین مکتب ابی عبدالله (ع) رزمنده دلاور اسلام، سردار بی سر حاج عبدالله اسکندری پس از هشت سال فراق از وطن وهمزمان با دهه محرم و در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به ملت شریف و انقلابی استان فارس به‌ویژه مردم غیور و شهید پرور سومین حرم اهل بیت (ع) و خانواده معظم و اخوی گرامیشان و همسر و فرزندان صبور و متعهدایشان تبریک و تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند بزرگ برای بازماندگان آن عزیز سفر کرده آرزوی بهروزی و سلامت مسئلت داریم.

باشد که با بازگشت افتخار آفرین این فرزند سرافراز ملت ایران که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها به درجه شهادت نائل آمد؛ شاهد پایداری و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی و  مقاومت اسلامی در جهان اسلام در تمامی عرصه ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار