معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

خدمت رسانی ۲۵ گروه جهادی در روستای آهنگران

سرهنگ گودرزی گفت: ۲۵ گروه جهادی که متشکل از جهادگران شرکت های صنعتی، کارگران‌ بسیجی، جهادگران صنوف مختلف، طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر اقشار هستند از اراک و فراهان در روستا مستقر شده‌اند که خدمات تخصصی ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۵۳۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ - 02August 2022
خدمت رسانی  ۲۵ گروه جهادی در روستای آهنگران/ حضور ۱۵۰ نفر از جهادگران‌شرکت های تخصصی برای تعمیر لوازم‌ خانگی و برقی//سلام. خدا قوت. اصلاح شد. تشکر از زحمات شمابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز (سه‌شنبه) در آیین بازدید از روستای سیل زده آهنگران اظهار داشت: بسیجیان پرچم داران امید در جامعه هستند که در لحظات اولیه بروز مشکلات برای مردم در نقاط مختلف با حضور امیدبخش بین مردم منشا خیرات و برکات فراوانی می‌شوند.
 
وی افزود: بسیج در هر شرایطی ایجاد کننده فرصت و دور کننده تهدید است و امروز در مشکلی که برای مردم به واسطه سیل ایجاد شده بسیج تمام قد برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها در صحنه خدمت حضور دارد.
 
سرهنگ گودرزی بیان کرد: پیرو هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استان با دستور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از ابتدای شروع بارش ها کلیه نیروهای امدادی و جهادی در بسیج و سپاه آماده باش بودند و بلافاصله در مناطق حادثه خیز اعزام‌ شدند.
 
وی ادامه داد: با تلاش ها و مشارکت همه جانبه و پایکار بودن بسیجیان و جهادگران در کنار سایر دستگاه های دیگر شاهد روند پرشتاب خدمت به مردم‌ بودیم و کمترین تلفات را شاهد را شاهد بودیم و امروز روند پرشتاب خدمت رسانی در ابعاد مختلف با قوت ادامه دارد. یکی از روستاهایی که آسیب های زیادی در سیل اخیر به آن ‌وارد شد آهنگران بود که از ابتدای وقوع سیل جهادگران بسیجی و پاسداران برای خدمت به مردم مستقر شدند.
 
وی با اشاره به اقدامات بسیجیان در روستای آهنگران گفت: تخلیه منازلی که دچار آبگرفتگی شده بودند، باز کردن معابر، اسکان خانواده ها، شست و شوی فرش ها، تعمیر لوازم‌خانگی و برقی ، کمک‌ به دامداران و کشاورزان، تهیه غذای گرم و سایر خدمات از جمله اقدامات جهادگران‌ است.
 
سرهنگ گودرزی افزود: ۲۵ گروه جهادی که متشکل از جهادگران شرکت های صنعتی، کارگران‌ بسیجی، جهادگران صنوف مختلف، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و سایر اقشار هستند از اراک و فراهان در روستا مستقر شده اند که خدمات تخصصی ارائه می دهند.
 
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ نفر از جهادگران‌ شرکت های تخصصی برای تعمیر لوازم‌ خانگی و برقی مردم روستا در حال نقش آفرینی هستند، گفت: تجربیات ارزشمند سیل سال ۹۸ الگوهای موفقی برای انجام‌ رسالت های خدمت رسانی به مردم‌ در اختیار داده و مورد توجه قرار می گیرد. سپاه و بسیج تا عادی شدن روال زندگی مردم‌ ارائه خدمات خود را با قوت ادامه می دهد و برای امر خدمت به مردم به هیچ عنوان متوقف نخواهیم‌ شد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها