دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

ورود پیکرهای شهدای مدافع حرم به مازندران

پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم عصر امروز مورد استقبال مردم شهیدپرور و قدرشناس شهرستان گلوگاه قرار گرفت و پس از وداع مردم این شهرستان، برای مراسم استقبال، وداع و تشییع به نقاط مختلف استان منتقل شدند.
کد خبر: ۵۳۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱ - 02August 2022

آسمانی‌ها آمدند/ ورود پیکرهای شهدای مدافع حرم به مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم عصر امروز مورد استقبال مردم شهیدپرور و قدرشناس شهرستان گلوگاه قرار گرفتند و پس از وداع عاشورایی مردم این شهرستان، جهت مراسم استقبال، وداع و تشییع به نقاط مختلف استان منتقل شدند.

استان مازندران در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) میزبان شهدای مدافع حرم است و مردم عزادار عصر امروز در اجتماع عاشوراییان شهرستان گلوگاه با پیکر این شهدا وداع کردند.

برنامه‌های استقبال، وداع و تشییع با پیکر شهیدان «رحیم کابلی»، «عبدالله اسکندری»، «محمدامین کریمیان» و «مصطفی تاش موسی» در شهرهای مختلف استان و با حضور مردم عزادار حسینی برگزار خواهد شد.

با بازگشت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم پس از ۶ سال فراق و دوری به آغوش وطن، فضای استان معطر به بوی این شهدا شد و چشم انتظاری خانواده‌های شهدا به پایان رسید.

پیکر مطهر این شهدا که به تازگی در سوریه مورد تفحص قرار گرفتند، روز گذشته برای زیارت و طواف حرم امام رضا (ع) به مشهد مقدس منتقل شدند و با حضور خانواده‌های این شهدا مراسم طواف، استقبال، وداع و تشییع در حرم مطهر برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار