استاندار همدان مطرح کرد؛

دیدار حماسی رئیس جمهور با مردم، بزرگ‌ترین دستاورد سفر به همدان

«قاسمی‌فرزاد» گفت: دیدار باشکوه و حماسی مردم همدان با رئیس جمهور از بزرگترین دستاورد‌های سی امین سفر حجت‌الاسلام رئیسی به همدان بود.
کد خبر: ۵۳۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ - 03August 2022

دیدار حماسی رئیس جمهور با مردم، بزرگ‌ترین دستاورد سفر به همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون دستاورد‌های سفر ریاست جمهوری به استان همدان، اظهار داشت: سی امین سفر ریاست جمهوری به همدان به عنوان سفری ماندگار و تاریخی شد و آنچه که در این سفر برای رئیس جمهور بسیار حائز اهمیت بود، حضور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین بود که حماسه بزرگی را آفریدند و استقبال بسیار باشکوهی را از رییس جمهور داشتند.

استاندار همدان افزود: البته نه از این جهت که رییس جمهور از آمدن این افراد به خاطر خود خوشحال باشد؛ بلکه این حضور یک معنا داشت و آن بود که مردم ما علی‌رغم تمام مشکلات، همواره در صحنه حضور دارند و پیوند آن‌ها با آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی ناگسستنی است.

قاسمی فرزاد متذکر شد: دولت سیزدهم برای گسترش عدالت، مسئولیتی را قبول کرده و مردم هم دولت را همراهی می‌کنند و استقبال گرم مردم از رییس جمهور به قدری باشکوه بود که گفتند همدان، همانطور که تصور می‌کردم، خودش را جلوه و به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه دیدار باشکوه و حماسی مردم همدان با رئیس جمهور از بزرگترین دستاورد‌های سی امین سفر حجت‌الاسلام رئیسی به همدان بود، گفت: دیدار چهره به چهره مردم با دومین فرد کشور، حضور رئیس جمهور در مرکز استان و در شهرستان کبودراهنگ، حضور وزرا در سطح شهرستان‌ها و اطلاع رئیس جمهور از نزدیک با مسائل استان از جمله دستاورد‌های سفر هیئت دولت به همدان بود.

استاندار همدان با اشاره به دیدار رئیس جمهور از پایگاه هوایی شهید نوژه، گفت: رئیس جمهور با حضور در پایگاه شهید نوژه که نقش مهمی در حفظ و حراست از کشور ایفا می‌کند، یک پیام شفاف و روشن را به جهان مخابره کرد و گفت که اگر بدخواه و بداندیشی به کشور ما نگاه بدی داشته باشد و یا برنامه اشتباهی دربرداشته باشد؛ قطعا پشیمان خواهد شد و هر نقطه از کشور مورد حمله قرار گیرد، از آن نقطه جواب می‌دهیم و این یک پیام برای همه مستکبران و در رأس آن رژیم صهیونیستی بود.

وی بیان داشت: نمونه‌ای از وحدت و انسجامی که در بین مسئولین در سطح استان است، در این سفر در سطح استان نمایان شد و در این سفر کوچکترین حاشیه و مساله‌ای نداشتم و امنیت خوبی در استان برقرار بود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به استقرار مرکز ارتباط مردمی در نقاط مختلف استان همدان، افزود: در این مرکز ۸۰۰ نفر ثبت‌نام کردند و طی ۲ شیفت، ۲۰۰ نفر کاربر پاسخگوی تقاضا‌های مردمی بودند و ۲۹ مرکز ارتباطات مردمی در وزارت‌های تابعه آن‌ها شکل گرفت.

وی افزود: ۴۰ هزار ۶۵۶ تماس مردمی با مرکز صامد برقرار و در مجموع ۵۸ هزار و ۲۳۶ درخواست مردمی ثبت و به دستگاه‌های ذی‌ربط ارجاع شد.

استاندار همدان با اشاره به تصویب ۱۷۹ طرح با اعتبار ۱۴ هزار میلیارد تومان در بخش عمرانی، گفت: جهت تکمیل یادمان شهدای گمنام و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و همچنین برای تعمیر و مرمت گلزار شهدا واگذاری زمین و تکمیل مجتمع توانبخشی ایثار، اعتباراتی  تصویب شد.

وی عنوان کرد: در بخش اقتصادی هم تسهیلاتی را در نظر گرفتیم که حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان است که در کل، مجموع اعتبارات بالغ بر ۲۴ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها