برگزاری یادواره ۲۰۶ شهید تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار در کرمان

یادواره ۲۰۶ شهید تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار با حضور فرمانده این تیپ مکانیزه نیروی زمینی سپاه در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 03August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، یادواره 206 شهید تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار امروز با حضور سردار محمدحسین نعمتی فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه در کرمان برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام «حسین جوشقانیان» مدیرعامل موسسه روایت سیره شهدا و از راویان دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا منزلت ویژه‌ای دارند و قرآن کریم به خوبی جایگاه شهدا را برای ما تبیین کرده است، اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید هر نفسی مرگ را می‌چشد اما حیات شهدا بعد از مرگ نیز ادامه دارد و در قرآن کریم آمده که شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

وی با بیان اینکه زمینی که بر روی آن راه می‌رویم و در آن زندگی می‌کنیم روز قیامت بر اعمال ما شهادت می‌دهد، گفت: ویژگی‌های مقام شهید بسیار زیاد است و یکی از این ویژگی‌ها آرامش به برکت اعتقاد کامل و باور به توحید است.

مدیرعامل موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه شهدا امام زمان پسند زندگی کردند و آن گونه مسیر زندگی خود را ترسیم کردند که مورد تایید و رضایت امام زمان (عج) است، افزود: همه ما در برابر خون شهدا در پیشگاه خداوند پاسخگو هستیم که بعد از آنها چکار کردیم.

وی با بیان اینکه یادمان نرود که بر سر سفره شهدا نشستیم، گفت: بعضی‌ها با یک مقدار فشار اقتصادی یادشان می‌رود که اسلام و مسلمانی چیست اما شهدا با تمام مشکلاتی که مثل ما برای آنها هم وجود داشت راهی را برای آرامش و آسایش ما انتخاب کردند و در راه اسلام ثابت قدم بودند و ای مردم عهد و میثاق با شهدا را یادتان نرود، چرا که هر چه داریم از شهدا داریم.

جوشقانیان با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: شهدا در راهی که انتخاب کردند به امام حسین(ع) اقتدا کرده و عاشورایی شدند، عنوان کرد: هنوز پیکر شهدای تازه تفحص شده را می‌آورند و این پیکرهای مطهر به ما یادآور می‌شود که راه ادامه دارد و تا آخر خط بمانید.

یادواره ۲۰۶ شهید تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار در کرمان برگزار شد

یادواره ۲۰۶ شهید تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار در کرمان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار