فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

شعار «ارتش فدای ملت» فقط مختص دوران جنگ نیست

امیر «حدادی سامانی» گفت: شعار «ارتش فدای ملت» فقط مختص دوران جنگ نیست و ارتش در طول دفاع مقدس و پس از آن در حوادث و بلایای طبیعی ثابت کرده است که تا پای جان در راستای تحقق این شعار می‌کوشد.
کد خبر: ۵۳۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ - 03August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امیر «علی حدادی سامانی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، ظهر امروز (چهارشنبه) در بازدید از روند امدادرسانی روستای سیلزده بارده با بیان اینکه شعار «ارتش فدای ملت» فقط مختص زمان جنگ نیست، اظهار داشت: ارتش در طول دفاع مقدس و در جریان جنگ تحمیلی و پس از آن در حوادث و بلایای طبیعی ثابت کرده است که تا پای جان در راستای تحقق این شعار می کوشد.

وی از ادامه اجرای این طرح در صورت نیاز خبر داد و گفت: تا برطرف شدن کامل این گرفتاری در کنار مردم خواهیم ایستاد.

سرهنگ «محمود فتاحی» معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی نیز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارکنان منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی در قالب طرح مردم‌یاری به یاری مردم سیل‌زده چهارمحال و بختیاری شتافتند؛ در این طرح که به مدت 4 روز در روستای سیل‌زده بارده از توابع بخش بن در این استان صورت گرفت تعداد 80 نفر به صورت شبانه‌روزی شرکت کردند.

شعار «ارتش فدای ملت» فقط مختص دوران جنگ نیست

وی از پاکسازی بیش از 70 منزل از گل و لای حاصل از سیل خبر داد و گفت: علاوه بر پاکسازی منازل درگیر سیلاب، بیش از 1000 تخته فرش نیز شست و شو شد.

فتاحی از هماهنگی لازم جهت اعزام دستگاه‌های امدادی مورد نیاز مانند لودر، گریدر و . . . از سوی فرمانداری خبر داد و از اعزام به موقع این دستگاه ها از سوی فرمانداری ابراز رضایت کرد.

معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی از جمع آوری و اهداء هدایایی به فرزندان خردسال درگیر سیل به منظور دلجویی از آنها نیز خبر داد.

شعار «ارتش فدای ملت» فقط مختص دوران جنگ نیست

منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی قبلا نیز در قالب طرح‌های مردم‌یاری به امداد و کمک‌رسانی به مردم اقدام کرده است که اعزام گروه جهادی درمانی حاج قاسم سلیمانی به روستاهای استان اصفهان، کمک به مردم زلزله زده سیسخت، تعامل با کمیته امداد در راستای تامین و ترابری جهیزیه زوج‌های تحت پوشش و طبخ و توزیع غذای گرم و اهداء بسته معیشتی به افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد نمونه‌ای از آنهاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار