نمایشگاه عکس قاب سرخ در قزوین افتتاح شد

همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس و با نمایش 70 قطعه عکس برتر از گلزارهای شهدای سراسر کشور، نمایشگاه عکس قاب سرخ در قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۵۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ - 27September 2015

نمایشگاه عکس قاب سرخ در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، مرتضی روزبه، استاندار قزوین در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: برگزاری جشنواره قاب سرخ، ابتکار بسیار خوبی بود که توسط بنیاد شهید انجام شد که تداوم این نوع فعالیتهای ترویجی، زمینهی برقراری ارتباط بین نسل جنگ و نسل امروز را فراهم میسازد.

وی افزود: تماشای این تصاویر ارزشمند مردم را به حال و هوای روزهای دفاع مقدس نزدیکتر میکند و این حرکت مصداق عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

استاندار قزوین گلزارهای شهدا را اماکنی عرفانی و روحانی برای پرورش باورهای انسان دانست و گفت: مزارهای شهدا دارالشفا و گرهگشای آلام دردمندان و نیازمندانی است که با تاسی به سیرهی شهیدانش به دنبال رسیدن به راه ماندگار شهدایند.

غلامرضا حقایقپور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در این مراسم، به تشریح برنامههای جشنواره قاب سرخ و نحوه ی برگزاری آن پرداخت.

وی گفت: برگزاری این جشنواره بهانهای شد تا هنرمندان سراسر کشور به خلق آثار ارزشمند ترویجی در حوزهی ایثار و شهادت روی آورند و برگزاری نمایشگاه این تصاویر نیز زمینهی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به سیرهی شهدای دفاع مقدس را فراهم ساخت.

نمایشگاه عکس قاب سرخ با حضور جمعی از فرهیختگان، هنرمندان و مدیران استان در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) بوستان هشت بهشت قزوین افتتاح شد و تا چهاردهم مهرماه جاری، همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 19 آماده ی بازدید علاقمندان میباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار