دلجویی امام جمعه یزد از دختر شهید آمر به معروف

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بانوی محجبه و آمر به معروف قطار تهران – یزد دیدار و از وی دلجویی کرد.
کد خبر: ۵۳۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ - 03August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در یزد با بانوی محجبه یزدی که چندی پیش در قطار به دلیل امر به معروف و نهی از منکر بر سر مسئله حجاب مورد توهین و هتک حرمت قرار گرفته بود، دیدار و از وی دلجویی کرد.

امام جمعه یزد در این دیدار با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه جدی گرفته شود، اظهار داشت: اگر مردم نسبت به دین خود حساسیت داشته باشند و در برابر بی دینی و گناه و معصیت از خود واکنش نشان دهند، غیرت دینی در جامعه زنده خواهد شد.

ناصری ادامه داد: غیرت دینی در جامعه بسیار کمرنگ شده و دشمن با فرهنگ سازی خود از طریق فضای مجازی در صدد بی تفاوت کردن جامعه نسبت به مسائل دینی است اما امر به معروف و نهی از منکر از واجبات الهی هستند و باید به آنها توجه جدی شود.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت عفاف و حجاب باید در جامعه بهبود پیدا کند، افزود: موضوع فقط عفاف و حجاب نیست، موضوع این است که دشمن در صدد ترویج بی حیایی در جامعه است و در چنین جامعه ای حرمت ها شکسته می شود و حریم خانواده دیگر معنا و مفهومی نخواهد داشت.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه قیام امام حسین(ع) نیز به خاطر احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام شد، اظهار داشت: اگر ما خود را پیروان امام حسین (ع) می دانیم باید در مسیر ایشان قدم برداریم و اجازه ندهیم دین و واجبات دینی به دست فراموشی سپرده شود.

«زینب جعفری» فرزند شهید جعفری نیز در این دیدار اظهار داشت: موضوع من اکنون شخصی نیست و بخاطر ضرب و شتم و توهینی که در قطار به من شد، موضوع را پیگیری نمی کنم بلکه موضوع من اهمیت عفاف و حجاب است.

وی بیان کرد: چادر میراث حضرت زهرا(س) و توصیه شهداست و باید این پوشش به عنوان کامل ترین پوشش در جامعه نهادینه شود.

دلجویی امام جمعه یزد از دختر شهید آمر به معروف

دلجویی امام جمعه یزد از دختر شهید آمر به معروف

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار