جلسه هم‌‌اندیشی فعالین عرصه دفاع مقدس شهرستان خوی برگزار شد

جلسه هم‌‌اندیشی راه‌های افزایش همکاری و مشارکت فعالین عرصه دفاع مقدس شهرستان خوی با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ - 03August 2022

جلسه هم‌‌اندیشی فعالین عرصه دفاع مقدس شهرستان خوی با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «لیلا سپهری» مسئول حفظ آثار مشارکت بانوان در دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه)  به همراه «زهرا کرم زاده» مسئول اسناد و كتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان و «طاهره ذاکر» مسئول کانون پیام آوران عاشورای آذربایجان غربی جهت برقراری تعاملات نزدیک با فعالین عرصه دفاع مقدس «خوی» به این شهرستان سفر کردند.

«سپهری» در دیداری که با جمعی از نمایندگان امور بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان خوی داشت بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در جامعه برای ترویج و نشر مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس تاکید و اظهار داشت: خانواده های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس گنجینه های ارزشمند انقلاب هستند که باید ایثار، صبر، مقاومت و رشادت های خالصانه آنها در اسرع وقت بصورت کتب، گردآوری و در اختیار نسل های جدید گیرد.

وی از زنان شهیده و کودکان شهید کشورمان به عنوان مظلومترین شهدا یاد کرد و گفت: چراکه این قشر کاملا بی دفاع در برابر تهاجم دشمنان شهید شدند و اینک نباید در انعکاس مظلومیت آنها غفلت شود.

سپهری تلاش در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا را از بالاترین توفیقات دانست.

«کرم زاده» مسئول اسناد و كتابخانه تخصصي دفاع مقدس آذربايجان غربي نیز در جریان این سفر طی جلسه ای که با حضور جمعی از پیشکسوتان و نویسندگان دفاع مقدس شهرستان خوی داشت مطالبی را در خصوص راه های افزایش همکاری و مشارکت فعالین این عرصه و مباحث مربوط به اسناد و مدارک دفاع مقدس و تالیف کتب اسنادی ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار