استاندار زنجان:

موزه دفاع مقدس زنجان نباید فقط یک نمایشگاه باشد

«افشارچی» گفت: موزه دفاع مقدس زنجان تنها صرف یک نمایشگاه نباشد و باید به محیطی برای معرفی رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۵۳۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ - 04August 2022

موزه دفاع مقدس زنجان تنها صرف یک نمایشگاه نباشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «محمدقاسم ناظر» امروز در دیدار با استاندار زنجان در زمینه آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس اظهار داشت: در بازدید از موزه دفاع مقدس استان زنجان شاهد عقب افتادگی هستیم.
 
معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید با همراهی یکدیگر این مجموعه را تکمیل کنیم، اضافه کرد: تکمیل این پروژه نیازمند همراهی مجموعه استان است.

استاندار زنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که از ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس استفاده کنیم، بیان کرد: نباید زنجان جزو پنج استانی باشد که موزه آن نیمه کاره باقی مانده است.

«محسن افشارچی» با اشاره به اینکه باید موزه دفاع مقدس یک موزه موفق و موثر باشد، گفت: در این زمینه باید از تجربیات موزه‌های کشور‌های مختلف استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نباید موزه دفاع مقدس نباید صرف نمایشگاهی داشته باشد، افزود: باید این مجموعه به حدی موثر باشد که جوان و نوجوانی که هشت سال دفاع مقدس را تجربه نکرده است نیز با حضور در این مجموعه حس این دوران را درک کنند.

سردار «عباس مطهری» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار با اشاره به اینکه موضوع موزه‌آرایی به صورت هنرمندانه و با نگاهی هشمندانه در موزه‌های دفاع مقدس انجام می‌شود، اضافه کرد: در این زمینه باید موضوعات به صورت استانی و بومی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها