امیر شهری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قزوین:

هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد

ایران کشور قدرتمندی است این به خاطر دفاع مقدس و خون شهداست و هیچ‌کس توان مقابله باقدرت ایران را ندارد.
کد خبر: ۵۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ - 27September 2015

هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، در ابتدای این مراسم امیر شهری در سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در سرزمین منا گفت: این اتفاق موجب سرشکستگی آل سعود در جهان اسلام است که نشان از ضعف مدیریت آن ها در برگزاری مناسک حج دارد.

وی در ادامه افزود: امروز اینجا جمع شدهایم تا یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران را گرامی بداریم و با آنها عهد و پیمان ببندیم، تا پایان ایستادهایم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر16 زرهی قزوین گفت: صبحگاه مشترک یعنی اتحاد و یکدلی نیروهای مسلح در کل کشور مخصوصاً استان قزوین که با همکاری نهادها و نیروهای مسلح انجام شد.

امیر شهری بیان کرد: همه دنیا قبول کردند ایران کشور قدرتمندی است این به خاطر دفاع مقدس و خون شهداست و هیچکس توان مقابله باقدرت ایران را ندارد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ارتش بعث عراق با تمام قوا علیه ایران اسلامی حمله خود را آغاز و باآنهمه توانی که داشتند نتوانستند از غرب کرخه حرکت کنند بهطرف دزفول و در جنوب  کشور هم بخشی از خرمشهر را در مدت کمی تصرف کردند وای در نهایت رژیم بعث با نتوانست در مقابل کشور ما بایستد چراکه ایران همواره عنایت الهی و پشتیبانی مردمی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار