حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:

بهره‌گیری از ظرفیت جامعه هدف بهزیستی در تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس باشد

«سلامی» گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت جامعه هدف بهزیستی می‌توانیم ضمن استفاده از توانمندی‌های آنان در تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز کمک کرد.
کد خبر: ۵۳۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ - 04August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در دیدار با مدیرکل سازمان بهزیستی استان سمنان اظهار داشت: خدمت صادقانه، مسؤولانه، دلسوزانه و جهادی برای مددجویان و ایجاد رضایت‌مندی در جامعه‌ی هدف، جوهره‌ی وظایف سازمانی بهزیستی و عین ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بهزیستی استان سمنان به‌عنوان مجمع پرتلاش و فعال با جامعه هدف گسترده و کارکنان دلسوز و خدوم در جامعه هستند که با بهره گیری از ظرفیت جامعه هدف بهزیستی می‌توانیم ضمن استفاده از توانمندی‌های آنان در تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز کمک کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: دوران دفاع مقدس ارزشمندترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی است، امروز هرچه داریم از همان روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان دوران دفاع مقدس است و رزمندگان و ایثارگران و بسیجیان سازمان بهزیستی در بسیاری از حماسه‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند.

سلامی ادامه داد: قشر معلول و کم توان نیز باید مفاهیم و ارزش‌ها دوران دفاع مقدس را دریافت کنند و می‌توانیم با تدوین کتاب‌های دفاع مقدس با خط بریل و تهیه متون برای ناشنوایان به عنوان یک اقدام ارزشمند ارزش‌های اصیل و تفکر انقلابی و اسلامی را به آنان انتقال دهیم.

وی در ادامه حمایت معنوی از سالمندان ایثارگر، انجام برنامه‌های فرهنگی ویژه آسایشگاه، برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، تجلیل و تکریم از ایثارگران و پیشکسوتان، برگزاری دوره اموزش ضمن خدمت معارف دفاع مقدس ویژه کارکنان، برگزاری محافل خاطره‌گویی دفاع مقدس در مراکز تحت پوشش آن سازمان را از برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس سال جاری عنوان نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها