اتمام حجت جدی «سرایا القدس» پیرامون سرکشی‌های تازه رژیم صهیونیستی

تیپ جِنین در «سرایا القدس» به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت آسیب رسیدن به جان فرمانده بازداشت‌شده جهاد اسلامی، اجساد نظامیان اشغالگر را بر فراز کوه‌های جنین پراکنده می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ - 04August 2022

سرایا القدس: اجساد نظامیان صهیونیست را روی کوه‌ها پراکنده می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بعد از حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جِنین و بازداشت «بسام السعدی» یکی از فرماندهان جنبش مقاومت «جهاد اسلامی» در کرانه باختری، رزمندگان فلسطینی بار دیگر درباره آسیب‌رسیدن به السعدی هشدار دادند.

تیپ جِنین در گردان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی بامداد پنجشنبه طی نشست خبری خطاب به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد که اجساد نظامیان اشغالگر را بر فراز کوه‌های جنین پراکنده می‌کنند.

رزمندگان فلسطینی با بیان اینکه در مقابل حمله صهیونیست‌ها به بسام السعدی بیکار نخواهد ماند، تاکید کرد: «از این رویداد، بی‌توجه نخواهیم گذشت. اشغالگران را مسئول کامل جان فرمانده السعدی می‌دانیم».

سرایا القدس در واکنش به هرگونه آسیب رسیدن به فرمانده بازداشت‌شده خود توسط صهیونیست‌ها، تهدید کرد: «[در این صورت]ما اجساد سربازان اشغالگر را بر فراز کوه‌ها در جنین پراکنده خواهیم کرد».

شاخه نظامی جهاد اسلامی همچنین افزود: «شما شیخ السعدی ما را آزار دادید. فرمانده، چیز بزرگ و با ارزشی است، اینطور ادامه نخواهد داشت، ما منتظریم مبارزان غزه به ما بگویند که چه کار کنیم، ما با هم جنگ را تضمین می‌کنیم. منتظر فرمان برادرمان زیاد نخاله (دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین) هستیم زمانی که او جنگی را آغاز کرد، ما نیز وارد خواهیم شد».

بامداد سه‌شنبه بود که نظامیان صهیونیست با حمله به اردوگاه جنین، یک فلسطینی را به شهادت رساندند و بسام السعدی را نیز بعد از مجروح شدن، بازداشت کردند.

همان شب سرایا القدس با اعلام بسیج عمومی نیرو‌ها و رزمندگانش در تمام اراضی فلسطین، گفت: «ما آماده‌ایم که اگر تجاوز متوقف نشود، با قدرت پاسخ دهیم».

«خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز در مصاحبه با شبکه «المیادین» هشدار داد: «آسیب رساندن به جان شیخ بسام السعدی به معنای آن است که فلسطینی‌ها عملیات بزرگتری خواهند داشت».

شهر‌های کرانه باختری تقریبا هر روز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و بازداشت فلسطینیان است. تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تا اواخر ماه می ۲۰۲۲ به حدود چهار هزار و ۶۰۰ اسیر رسیده که از این تعداد ۳۱ نفر زن، ۱۷۲ نفر کودک و ۶۸۲ نفر نیز بازداشت اداری (بدون محاکمه) هستند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار