مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی یزد خبر داد؛

خدمت‌رسانی ۱۵۰ دانشجوی جهادگر یزدی به سیل‌زدگان

«صمدی» گفت: در پی وقوع سیل در یزد، ۱۵۰ دانشجوی جهادگر در کنار سایر گروه‌های مردمی جهت امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده و کنترل روان‌آب‌ها وارد میدان شدند.
کد خبر: ۵۳۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 04August 2022

خدمت‌رسانی ۱۵۰ دانشجوی جهادگر یزدی به سیل‌زدگانبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدرضا صمدی» مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی یزد، امروز (چهارشنبه) در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: در پی وقوع سیل در یزد، ۱۵۰ دانشجوی جهادگر در کنار سایر گروه‌های مردمی جهت امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده و کنترل روان‌آب‌ها وارد میدان شدند.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی یزد افزود: جهادگران خدماتی نظیر  تخلیه آب بیش از ۲۰۰ منزل، قالیشویی سیار، جابجایی وسایل منازل و لایروبی را انجام دادند.

وی بیان داشت: جوانان با تلاش شبانه‌روزی، خود ثابت کردند که در مواقع حساس و بحرانی نیروهایی قابل اعتماد و پا به کار به حساب می‌آیند. 

صمدی اذعان داشت: کمبود اعتبارات و تجهیزات گروه‌های جهادی برای مواقع این‌چنینی بسیار مشهود بود؛ لذا نیاز است که برای آن تدبیری اندیشیده شود.

وی با تاکید بر همراهی جهادگران با مردم تا آخرین لحظه، گفت: بازسازی منازل و تعمیر وسایل برقی و الکترونیکی در دستور کار نیروهای متخصص جهادگر قرار دارد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها