جولان پهپاد‌های مسلح رژیم صهیونیستی در آسمان غزه

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که در راستای آماده‌باش این رژیم، پهپاد‌های مسلح بر فرار نوار غزه به پرواز درآمده‌اند.
کد خبر: ۵۳۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ - 04August 2022

جولان پهپاد‌های مسلح رژیم صهیونیستی در آسمان غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه) اعلام کردند، این رژیم پهپاد‌های مسلح خود را بر فراز غزه به پرواز درآورده و به دنبال فرصتی برای هدف گرفتن «هسته‌های ضدزره» است.

این پهپاد‌ها به دنبال رصد و هدف گرفتن گروه‌های فلسطینی هستند که ممکن است راکت ضدزره یا موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کنند.

شبکه «کان» اعلام کرد که وضعیت آماده‌باش در مرز غزه برای سومین روز متوالی برقرار است و بسیاری از مسیر‌ها بسته است.

منابع فلسطینی آگاه اعلام کردند که مصر به منظور جلوگیری از تشدید تنش در غزه در واکنش به بازداشت «بسام السعدی» (از سران ارشد جهاد اسلامی) در جنین، تماس‌های گسترده‌ای با سران جهاد اسلامی برقرار کرده است.

این منابع افزودند که تماس‌ها در بالاترین سطوح میان مقامات ارشد دستگاه اطلاعات مصر و جهاد اسلامی در جریان است و جهاد اسلامی در این تماس به بازداشت همراه با خشونت بسام السعدی به شدت اعتراض کرده است.

رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان در شهرک‌های مجاور غزه خواسته همچنان بیدار باشند و از رفتن به مکان‌های باز خودداری کنند.

در همین ارتباط، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی دیشب اعلام کرد: هیأتی مصری به منظور پیگیری پرونده بازسازی غزه وارد این منطقه شد.

از سوی دیگر حماس هم از سفر یک هیأت از این جنبش به مصر به منظور دیدار با مقامات مصری خبر داد. «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس اظهار داشت: این سفر در چارچوب تقویت روابط با قاهره و حل مسائل باقی‌مانده و کاهش رنج ملت فلسطین انجام شده است.

همچنین رژیم صهیونیستی دیروز تصمیم به انتقال سه گروهان و نیز فراخوانی صدنظامی ذخیره و ادغام آن‌ها در یگان نظامی ویژه غزه گرفت و همه این‌ها بر اساس برآورد‌هایی مبنی بر تصمیم گروه‌های فلسطینی برای انجام عملیات نفوذ به فلسطین اشغالی یا تیراندازی به سمت اهداف اسرائیلی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها