فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

اجازه ندهیم تبلیغات دشمن اراده‌های انقلابی را سست کند

سرهنگ طاهرخانی گفت: نباید گذاشت که اراده‌ها سست شود و تبلیغات و وسوسه‌های دشمن در اراده و عزم راسخ مجاهد راه حق تزلزل ایجاد کند که این با توکل و امید به خداوند متعال ممکن خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ - 04August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «طاهرخانی» فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی شهر الوند در مسجد امام حسین (ع) شهر الوند که امروز (پنجشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: توکل به خدا و امید به نصرت الهی و توکل به خداوند متعال و امیدواری به نصرت الهی رمز موفقیت در کار است و این باور می تواند مجاهد راه خدا را در مواجهه با مصائب و مشکلاتی که در مسیر جهاد و مبارزه بوجود می آید، یاری رساند و عامل عبور از آنها باشد.

وی افزود: حقیقت آن است که به تعبیر حکیم انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) «در جنگ اراده ها، هر اراده ای غلبه پیدا کرد پیروز خواهد شد. در میدان، اراده را ضعیف نکنید. در میدان نبرد اراده را دچار تزلزل نکنید. اگر یک طرف جنگ در میدان نبرد اراده اش سست شد قطعاً شکست خواهد خورد».

سرهنگ طاهرخانی افزود: نباید گذاشت که اراده ها سست شود و تبلیغات دشمن و وسوسه های دشمن در اراده و عزم راسخ مجاهد راه حق تزلزل ایجاد کند که این با توکل و امید به خداوند متعال ممکن خواهد بود. در واقع توکل به خدا و امید به نصرت او مهمترین ابزار و شیوه قدرت بخش و توازن بخش به جبهه حق در مواجهه با جبهه باطل در صحنه های مختلف نامتقارن است و در جهاد تبیین نیز باید به این مهم توجه داشت.

در پایان از زحمات «سید فرشاد میری» تقدیر و «ناصر عبدالحسینی» بعنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی شهر الوند معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها