مدیر حوزه‌های علمیه ایلام:

حجت‌الاسلام «عباسی» انقلابی و بصیر بود

حجت‌الاسلام «مرادبیگی» گفت: حجت الاسلام‌ عباسی، انقلابی و بصیر بود اما در زندگی طلبگی بسیار ساده زیست و اهل دنیا نبودند.
کد خبر: ۵۳۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ - 04August 2022

حجت‌الاسلام «عباسی» انقلابی و بصیر بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام‌ «وعد مرادبیگی» مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام روز پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد ارتحال عالم ربانی و روحانی رزمنده حجت الاسلام و المسلمین حسین عباسی با توجه به ابعاد شخصیتی وی اظهار داشت: تواضع واخلاص باعث شده بود که حجت‌الاسلام «عباسی» مردم را به سوی خداوند سوق دهد.

وی در ادامه گفت: یکی از چیزهایی که مردم را جذب آقای عباسی می‌کرد، مشاهده صداقت و گفتارشان که برخاسته از صداقت بود می‌باشد. حجت‌الاسلام و المسلمین حسین عباسی جایگاه جایگاه ویژه‌ای را در حوزه و بین طلاب و حوزویون داشتند و یک پناهگاه و ماوا برای طلاب و روحانیون بودند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام در ادامه بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین عباسی در دفاع از مسائل نظام با هیچ کسی تعارف نداشتند و در مواردی که نیاز بود که ایشان موضع بگیرد درست شفاف و سریع موضوع خودشان را اعلام می کردند و نسبت به امامین انقلاب بسیار حساس بود و اگر جایی احساس می کردند که انحراف ایجاد شده سریع واکنش نشان می‌دادند. حجت الاسلام والمسلمین عباسی هم انقلابی و بصیر بود اما در زندگی طلبگی بسیار ساده زیست و اهل دنیا نبودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار