استاندار ایلام خبر داد؛

ایجاد چهار بیمارستان صحرایی در مرز مهران و پایانه مرزی

بهرام‌نیا با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی چهار بیمارستان صحرایی در مرز مهران و پایانه مرزی ایجاد می‌شود، گفت: ۱۴ هزار ناوگان اتوبوس در سراسر کشور داریم که در ایام اربعین حسینی قرار است برای حمل و نقل زوار اربعین حسینی استفاده شود.
کد خبر: ۵۳۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ - 04August 2022

کنگره بزرگ اربعین حسینی کاری هیئتی بوده و خط کش نداردبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، روز پنجشنبه ۱۳ مرداد، در جلسه ستاد اربعین حسینی استان ایلام با حضور سردار «محمد قنبری» رئیس کل پلیس آگاهی کشور، اظهار داشت: تامین مایحتاج مورد نیاز برای زوار اربعین حسینی در سال جاری با همکاری و مشارکت کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی و قرارگاه مردمی خادیم زوار اربعین حسینی در استان تامین می‌شود و مسئولیت این امر بر عهده معاون توسعه منابع انسانی خواهد بود.

«بهرام نیا» تصریح کرد: بحث جانمایی موکب‌ها نیز برعهده معاونت امور عمرانی استاندار ایلام خواهد بود و باید تلاش شود افرادی که متقاضی راه اندازی موکب در ایام اربعین حسینی هستند هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و در راستای جانمایی موکب‌ها اقدام لازم انجام دهند.

وی یادآور شد: تلاش می‌شود تا ایام اربعین حسینی مسیر ایلام به مهران و همه تونل‌ها و پل صلواتی زیر بار ترافیکی برود، هم اکنون شبانه روز در مسیر ایلام به مهران کار می‌شود و تلاش می‌شود که در ایام اربعین حسینی گره ترافیکی نداشته باشیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی چهار بیمارستان صحرایی در مرز مهران و پایانه مرزی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: ۱۴ هزار ناوگان اتوبوس در سراسر کشور داریم که در ایام اربعین حسینی قرار است حدود هشت هزار دستگاه در ایام اربعین برای حمل و نقل زوار اربعین حسینی استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار