سخنگوی فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

امکان صدور گذرنامه بدون حضور در مراکز پلیس/ درخواست‌کنندگان‌ به اپلیکیشن «پلیس من» مراجعه کنند

سردار حاجیان درباره عدم مراجعه حضوری برای دریافت تا تعویض گذرنامه گفت: با استفاده از برنامه اپلیکیشن پلیس من این ظرفیت ایجاد شده است.
کد خبر: ۵۳۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱ - 05August 2022

صدور گذرنامه بدون حضور افراد در مراکز پلیس/ درخواست‌کنندگان‌به اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنندسردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره کاهش مدت زمان گذرنامه اظهار داشت: در خصوص اعتبار گذرنامه قبلاً روال این بود که گذرنامه‌ها شش ماه قبل از تاریخ انقضایشان باید تعویض می‌شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با تسهیلات ویژه که در برای اربعین در نظر گرفته شده این شش ماه به یک ماه تقلیل پیدا کرده و مردم بررسی کنند و تاریخ گذرنامه شان را از هنگامی که قصد خروج از کشور دارند تا زمانی که به کشور باز می‌گردند اگر از یک ماه هم قبل از تاریخ انقضای گذرنامه شان باشد موافقت می شود و نیازی به تعویض گذرنامه نیست.

وی همچنین درباره عدم مراجعه حضوری برای دریافت تا تعویض گذرنامه تصریح کرد: با استفاده از برنامه اپلیکیشن پلیس من این ظرفیت ایجاد شده است.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: افراد می توانند با بارگذاری اطلاعات شان پس از ورود به سامانه پلیس من و پس از اینکه احراز هویت شد روند صدور یا تعویض گذرنامه انجام می شود.

وی ادامه داد: همجینن مردم می توانند تمام مراحل را که توسط سامانه‌های هوشمند اتفاق می‌افتد ملاحظه کرده و در جریان سیر مراحل صدور قرار گیرند. همچنین اطلاع رسانی از طریق این سامانه مراحل انجام کار را ردیابی و پیگیری کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار